onsdag 25. april 2012

Tolix love

En ny, fin og HVIT liten kjærlighet på kjøkkenet!
Valget falt på den hvite varianten, rett og slett fordi det er nøytralt, matcher det meste 
og man går vel neppe lei hvit!
Måtte prøve med en først, men jeg er førnøyd så den skal straks få selskap!
 Shoppet hos Libertine en butikk i lillehammer med et godt utvalg merker.
Kikk innom nettbutikken deres!






Nydelig House Doctor pute fra Folk og Røvere
De fleste av mine interiørkjøp er veloverveide, mens denne søte saken tok mitt hjerte i det sekundet
jeg så den og måtte få nytt hjem  hos oss! Det til tross for at jeg ikke er så glad i blomstrete ting.
Denne stoffet fås også som stolputer og vatteppe!


Ett nytt brukt funn kan skimtes på bordet ;) Stay tuned!

Kundekveld med supergode tilbud og -20% på hele butikken
hos Folk og Røvere i morgen 26. april
Klikk innom siden deres for mere info!


Ha en koselig kveld :)

Klem 


2 kommentarer:

  1. Der har du fått kjøpt stol ja :) Gratulerer hehe, den var passet fint til resten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, å flere skal det bli vet du ;)

      Slett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)