torsdag 19. april 2012

Snart helg...

...men bare snart...enn så lenge har jeg tenkt å oppholde meg her.
 Under teppet, med masse lys,


 en STOR tekopp og planer om å lese blader fra perm til perm!
Tiden har ikke strukket til sånt i det sist.




Snart helg og fridager i vente!
Det betyr maler stoler og forhåpentligvis andre kreative sysler :) 
Her kommer vinteren på nytt hver dag 
og det setter en stopper for det prosjektet jeg gleder meg mest til..
i boden står en gammel toseter sofa med stopp og fjær, som skal trekkes om :)
Gleder meg!!


 Ha en fortreffelig kveld


4 kommentarer:

  1. Så koselig liten krok :) Jeg har akkurat sett over alle bladene som ligger i stua her, og jeg har sikkert 30stk, som er uleste :P Veldig koselig når man får satt seg ned til å lese, og bare slappe av :)

    SvarSlett
  2. i'm just going to say it. the styling is damn sexy!!!

    smiles to you.

    michele

    SvarSlett
  3. En god krok. Så veldig vinterpreget ut :-)

    SvarSlett
  4. Man må kose seg som best mulig.. Her har endelig solen og våren kommet etter triste måneder med mye snø, regn og atter snø.

    Går an å begynne litt ute, men fortsatt litt snø igjen.

    Ha en flott fredag!

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)