søndag 15. april 2012

Award

Jeg er så heldig å ha fått en blogg award av den fine bloggen syrinveien 3 
Kikk innom der og se det flotte hjemmet og de vakreste bildene.
  
Tusen takk! 
 Dette er kjempegøy :)



Awarden fungerer slik:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra 
 2. Svare på 5 spørsmål 
 3: Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 følgere.
 
 (Awarden er selvsagt frivillig.)

 
 
 Spørsmålene: 

Hvorfor begynte du å blogge? 
 
Jeg begynte å kikke på blogger like før minsteman ble født og fant en spennende 
verden full av inspirasjon og kreative mennesker.
Alikevel tok det ett par år før jeg tok steget inn i denne verden.
Da hadde jeg tenkt lenge og funnet ut at jeg bare MÅTTE.
Jeg er genuint interessert i interiør og har vært siden barndommen.
Bloggen blir en idébank og et sted for kreativ utfoldelse. 
Jeg håper selvfølgelig også noen kan finne inspirasjon i det jeg gjør.
 
Hvilke blogger følger du?

Jeg følger alle bloggene i blogglisten min! 
Selvfølgelig følgerene mine.
 

Favoritt farge?
 
Akkurat nå er jeg veldig glad i detaljer i  blått, grønn og gull.
Er veldig glad i kontrasten mellom hvit og sort, som feks i striper.
 Grått har også vært en favoritt lenge.
De samme fargene går dels igjen i klesveien :)
 

Favoritt film?
 
Hadde vært lettere å svare på favoritt bøker..
My sisters keeper er en nylig sett favoritt.
Dagboken må jo også nevnes :)



Hvilket land drømmer du om å besøke?

Jeg drømmer meg tilbake til Marokko, var i Agadir for over ti år siden 
og kunne virkelig tenkt meg en tur tilbake.
Ellers frister det stort med shopping, severdigheter og strandliv i Barcelona, 
gjerne sammen med lillesøster ;) 

Sendes videre til 




Klem Frk Elton




10 kommentarer:

  1. Så fin hylle! Kjempefin pynt på den og:)
    Grattis med award:)

    Klem Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :)
      Stas med award :)
      Klem

      Slett
  2. Tusen takk :) Det var koselig :)

    SvarSlett
  3. i will be back to translate, but for now i shall simply drown in lovely images!

    your newest follower and hope you'll follow me back.

    smiles.

    michele

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you :)
      Of course I`ll follow you back!

      Smiles

      Slett
  4. Tusen takk for koselig kommentar - og blog award! Ja, jeg har jo allerede fått den som du sa, men jeg blir jo hoppende glad for å få den fra deg også:) Men da sender jeg den ikke videre iom at jeg allerede har gjort det. Følger deg videre! Klem fra Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig :)
      Glad for at du vil følge meg videre :)
      Klem

      Slett
  5. Hei,
    Takk for hyggelig hilsen og deltagelse i blogglotteriet mitt!
    Kjempefin blogg du har her - digger stilen - og følger deg gjerne videre!

    Klem
    Mrs. Monday

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Må jo bare delta på ett så flott lotteri :)
      Takk for at du følger videre, jeg blir kjempe glad :D

      Klem

      Slett
  6. Ny blogg for meg dette, og så fine Tine k skåler....la meg som følger. Ses hos meg?

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)