mandag 2. april 2012

Gutterommet

Her hvor vi bor i mens vi leter etter drømmehuset må guttene dele rom, ett bittelite sådan!
Jeg planlegger stadig i hodet mitt hvordan rommene deres en dag skal bli.
Og det blir sååå kule rom kan jeg love ;)

 Men inntil videre må de ta til takke med dette. Her er pokemonguttens lille hjørne.



Genseren på stolen er en fantastisk fin ullgenser fra Christina Rohde kjøpt hos favorittbutikken
http://folkrovere.blogspot.com/
Lampen på bordet er en original Jack Jakobsen,
 veldig sjarmerende og passer utmerket på ett tøft gutterom.
Kaninskinnpute fra kremmerhuset.



 Sparegris og metallboks fra bohus, veldig fine!
Og verdens fineste, mest sjarmerende gamle kanin, pappas 50 år gamle kosebamse!




Pokemongutten og vår fine kattefrøken.
Som faktisk var en overraskelse til bursdagen hans :)
Ett uforglemmelig ansiktsutrykk når han forsto at kattungen var hans <3


Ha en flott dag folkens

Klem frk Elton



 




3 kommentarer:

  1. Så fint Janne :) Trendy :) Jeg har store planer for gutterommet her også :) Litt mer ting man må tenke på når man skal "style" ett barnerom enn ellers i huset :)Chris er en herlig gutt :) Han har vært innom her når han har vært hos Lene, snakk om å være gløgg du :)

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Det er jo så moro, gleder meg til vi har litt mere plass å style :) Chris er best og helt klart en liten gløgging! En som tenker og forstår mye, på godt og vondt ;)

    SvarSlett
  3. Det er sant, jo større plass, jo bedre er det (som regel). Ja, det forstod jeg :) Har aldri møtt en gutt på hans alder som har vært så flink til å formidle og forklare hva han mente/tenkte :) Ble litt imponert. Du har all grunn til å være stolt :)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)