onsdag 6. juni 2012

NIB utfordring, uteplassen

Kaster meg på NIB utfordringen også
Jeg er jo så godt i gang med utfordringer nå om dagen ;)

Her kommer vår uteplass



Den gamle sofaen som jeg gjør ett forsøk på å pusse opp, 
har fått midlertidig plass her til jeg får bestemt meg for hvordan resten skal gjøres..




Elghorn funnet i skogen av herr bildilla sin bestefar, å jeg fikk det ;)






Jeg har knipset ett par nye bilder i SOL, synes de andre ble litt blasse!
En uteplass trenger jo solskinn, ikke sant?
Solhatten kan på!




Ser alle de fine bidragene hos Nib HER


Ha en fin flott dag alle som er innom her, 
setter STOR pris på dere og de fine kommentarene deres!

Klemmer Frk Elton


38 kommentarer:

  1. For en supersjarmerende uteplass !!! Jeg elsker utemøblene dine ! Dette var uteplassen sin ;)

    Masse lykke til i konkurransen
    STOR KLEM på an onsdag :)

    SvarSlett
  2. Herlig! Så fine bilder av en uteplass med særpreg.

    Liker bloggen din godt, så la meg til som følger:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint! Så stilige møbler. Lykke til!
    ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett
  4. Nei, så kult!!!

    Lykke til, vi trenger noe nytt og anderledes på pallplassene :)
    Dette har ihvertfall ikke jeg sett før. SUPERT!

    Klem

    SvarSlett
  5. Fanntastisk flott ...dette likte jeg :))her vill eg følle med så da legger jeg meg til...lykke til!!!mvh Eli:))

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    For en sjarmerende uteplass, herlig stemning!
    Ønsker deg masse lykke til.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  7. Kreativt og rålekkert. "Ikke som
    hos naboen"-du vet. Dette likte
    jeg veldig godt.

    SvarSlett
  8. Kreativt og rålekkert. Ikke som
    hos naboen, og det må du ta som
    et stort kompliment fra denne
    damen. :)

    SvarSlett
  9. Så utrolig fint! Knalltøft med den sofaen der. Lykke til!

    SvarSlett
  10. Sååå fint du har det! Skikkelig lekkert:)
    Lykke til i utfordringen.

    Finfin onsdag til deg :0)

    SvarSlett
  11. Den sofaen misunner jeg deg. Kjempefin!
    Spennende innlegg:)

    EVA

    SvarSlett
  12. Så tøft dette var! Herlig med sofaen,
    skinnet og de sort/hvite stripene : )
    Dette bidraget skiller seg ut - lykke til!

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  13. Nok et herlig utfordringsbidrag fra deg! :) Dette var annerledes, røft og koselig på samme tid! Lykke til i utfordringen!

    Bloggen din er kjempeflott, veldig inspirerende!

    Fin kveld til deg!

    Aia :)

    SvarSlett
  14. Hadde den himmelen hatt en litt lysere fremtreden, hadde det nok ikke vært mulig å hygge seg stort mere på noen uteplass.
    Vakkert.. Romantisk.. :D
    Er ikke dette en vinnerkandidat, vet ikke jeg. :D

    Klem Jenny

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Jenny, du gjør meg glad :D Akkurat mens jeg tok bilder kom svarte skyer rullende over meg, bildene fikk desverre sitt preg av det ;) Men på en solfylt dag er det ganske hyggelig der ;)

      Klem

      Slett
  15. wow wow, fantastisk lekkert. Lykke til så mye.

    SvarSlett
  16. Såå utrolig kuult bidrag, og så fin blogg da :) Her kommer jeg til å henge..

    Klem

    SvarSlett
  17. For en flott uteplass!!! Digga den sofaen og bordet. Lekkert smekkert!!! Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  18. Fanatstisk bidrag! Dette må være en vinner. Takk for superkoselig kommentar hos meg. Den førte meg til deg, og her stortrives jeg virkelig. Herlig stil, fantastiske bilder og ei flott jente/dame (hva foretrekker du? Hihi...) Gleder meg veldig til å følge deg videre, Inspirasjon i bøtter og spann. Har allerede laget "ballongskål" etter å ha sett det hos deg. De var lekre! Og du, selvfølgelig må du gjerne "kopiere" fotsporene...Ingen grunn til å spørre. ;)
    "Det er ingen som eier ideene. Det er den som gjør ideen best, som eier den!" :D
    Regner med å se deg som finalist hos NIB i løpet av de neste dagene!!!
    Klem*

    SvarSlett
  19. Så utrolig kult og originalt! :)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)