fredag 1. juni 2012

Utfordring hos små øyeblikk med cams


Den nydelige bloggen Små øyeblikk med cams har sin aller første utfordring gående.

Hun vil se bordkort.

Jeg måtte tenke meg om et par ganger før jeg kunne knipse bilder.
Det ble litt sånn, man tager hva man haver  ;)
Men det er gøy å bli utfordret så her kommer mitt bidrag



 Bordkort eller bordpinne om du vil, 
altså drivvedpinne med stemplet navn, for anledningen "deg og meg"
en liten blomst og litt papirtape med sommerfugler på.
Enkelt og greit!




 Måtte jo benytte anledningen til å dekke på med full pakke!
Skal innrømme at dette ikke er hverdagskost her i gården ;)








 Diverse dekketøy av variabel kvalitet og opprinnelse
Noe arvet, noe billig, noe dyrt, noe naturlig, noe loppis og noe hjemmelagd.

 Se flere fine bidrag HER

God fredagskveld til deg!






12 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! Kjempefine bordkort og flott bidrag :) Tusen takk for at du er med i utfordringen!!
    Fortsatt god helg til deg :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Så morsomt og genialt!! Men jeg ser noe annet nytt også...som henger ved vinduet der!! He he..

    SvarSlett
  3. For et nydelig bidrag - og ikke minst veldig oppfinnsomt.
    Legger meg til som følger på bloggen din, håper du vil følge meg også.
    Ha en fin lørdagskveld og lykke til i ufordringen :-)

    SvarSlett
  4. Hei Frk Elton,

    Så hyggelig at du fant veien til min blogg og vil følge meg videre:) Velkommen skal du være.
    Har tatt meg en runde i den FINE bloggen din, her var det så mye fint. Mye inspirasjon å hente her. Gleder meg til å følge deg videre.
    Lykke til med utfordringene du er med i, kjempe fine bidrag!
    Ha en super duper søndagskveld:-)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  5. Flotte bilder!
    ha en fin kveld
    klem Hege

    SvarSlett
  6. Så nydeleg bord! Og uhyre originalt bordkort/pinne! :) Likte bidraget ditt kjempegodt!

    Tusen takk for at du er innom meg med så fine ord! Gjer meg GLAD!

    Ha ei fin, ny veke!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  7. Det var et helt nydelig pyntet bord! Falt helt for "bordpinnen", så herlig sammensetning- pinne, blomst, tape og stempling! :) Kjempegod idè og et veldig flott bidrag til utfordringen!

    Ha en ny og fin uke!

    Aia :)

    SvarSlett
  8. Så utrolig perfekte bilder. Bloggen din er en perle.
    FØLGER deg videre.
    Velkommen inn til min klokke giveaway.

    Mvh
    Karianne

    SvarSlett
  9. sååååå flott dekket bord og flott blogg :)

    kjem att, og vert følgjer med det samme.

    henriette

    SvarSlett
  10. Så flott bord du hadde dekket! Herlig idé med bordpinner! :)

    Herlig inspirasjon!
    :-)

    SvarSlett
  11. Kjempegod ide! Nydelig bordkort (eh... -pinne;)! klem Kjersti

    SvarSlett
  12. tøffe bordpinner og nydelig bord! flinkis;-)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)