søndag 28. oktober 2012

Ryddig hylle og en liten DIY



Et sent helginnlegg herfra.
Vi har vært på besøk hos mine foreldre og da blir det lite blogging :)

Men før helg ryddet jeg skapet, altså vitrineskapet som ikke har glassdører.
Det navnet passer dårlig så heretter blir det utstillingskapet/roteskapet ;)
Det passer nemlig utmerket!!
Merkelig det der, uansett hvor mange skap man har så sniker det seg rot og kaos inn i dem!
Selv hos meg som egentlig er ganske ryddig av meg... jaja ;)




 Kofferten tar av for alt rot som har en tendens til å havne i de åpne hyllene, smart ja!







Den hjemmelagde likøren står klar (svigerfars verk altså ) ;)




Blir aldri lei striper, sort hvite spesielt :) og i allefall ikke Omaggio vasen!




Så til en DIY alle har sett før!
Garntrekk til syltetøyglass, vaser og det man måtte ha!
Jeg er ingen flink strikker men mens jeg satt der å øvde endte det opp som dette.
Den passet perfekt til en House Doktor vase når øvre kant ble brettet ned!
Dette er barneskolestrikking altså! Rett frem, fell av og sy sammen til en tube.
Passer egentlig godt å kle inn ting nå når vinteren har kommet :)
Ble ganske fornøyd i allefall ;)
 

Ønsker alle en god ny uke :)

Klem


9 kommentarer:

  1. Kjenner igjen det der med at det fort blir rot ja...Eg er også ganske ryddig av meg, men i boda, inni skap, osv har det på merkelig vis så lett for å bli rotete! Har muligens noko med den der døra som kan lukkas å gjera;)
    Liker stilen din så godt, passe rustikk, litt industrielt, røft, tøft og masse gode ideear ♥ God inspirasjon, du er flink og kreativ! Ønsker deg ei flott ny veke...ups det blir november før neste helg!! Har så vidt begynt å tenke på juleførebuingane...skrive lister, lister og - lister!! Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Hehe, kjenner meg veldig igjen... Til tider så føler jeg at det flyter rundt med både papir, klær, dill og dall... og så vet jeg ikke hvor jeg skal gjør av alt!

    Masse flott i skapet ditt da - det kan jo fint stå fremme ;)
    Ha ei fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Det verste er at rotet blir usynleg etter ei stund... ;) Men dette var veldig fint og ryddig! Masse fine saker!

    Ha ei flott veke mot november!

    Klem,
    e :)

    SvarSlett
  4. Så fint skap med masse fine ting i:)
    Søtt det syltetøyglasstrekket da:)
    Morro når man har laget det selv ja:)
    Fineste kvelden til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Her var det mye godis å se på! Kommer gjerne og tar en skål med den likøren ;D
    Den strikkingen er nesten så jeg også kunne klart, veldig kul vase!

    Fiiin ny uke til deg =)

    SvarSlett
  6. Så masse flott i skapet ditt!!
    Og den strikkevasen ble knallfin:))

    Ha en fin dag ♥

    SvarSlett
  7. HI HI JA LETT Å LEGGE FRA SEG I SÅNNE ÅPNE HYLLER;)
    MASSE FINT DU HAR HER!
    ØNSKER DEG EN FIN MANDAG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  8. Det er fab..med slike åpne skattekammre da.
    Her har du virkelig kontroll og system på rotet ditt syns jeg.
    Maaaaaaaaaaaaaange flotte ting.
    Ha det fint
    Karianne

    SvarSlett
  9. Alltid fantastisk å sjå inn til deg og det er jo fint å ha litt stående,du har jo system i det:)stiligt synest eg!
    Eg og kunne tenkt meg litt åpne hyller,får ta ein tur på Ikea snart:)
    Ein fin fin dag til deg og ei flott ny veke og selfølgelig!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)