mandag 29. oktober 2012

Bling bling DIY



Fant en boks sølvpaljetter i rotet mitt ;)
Fikk lyst på en pute med peace tegn.

-Litt grått reststoff
-Tekstillim
-Paljetter, så klart
-En nål og tråd
Symaskin er en fordel men om du gidder syr du alt for hånd ;)
og sist men ikke minst, tid og tålmodighet!

-Målte og klippet til stoffet.
-Tegnet peace med tekstilkritt (eller hva det nå heter)
-Limte en og en paljett på stoffet i to rader
-La tørke.
Og sy fast en og en paljett.. for hånd!
Monter fremstykket med bakstykket 
( i mitt tilfelle var det med konvoluttåpning )
Ferdig :)














Enkelt men dog litt tidkrevende :)
Slike skal jeg også selge på julemarked :)
Har du trua?
Ville du kjøpt en slik og hva hadde vært en god pris?
 Synes det er svært vanskelig å sette pris på ting nemlig ;)
Verdensproblemer dette her altså.. haha!


Ha en finflott kveld alle dere som er innom her :)

Klemmer

 

18 kommentarer:

  1. Den blev rigtig flot.
    Jeg havde købt.

    SvarSlett
  2. WAW KNALL TØFF!
    JEG HADDE KJØPT!
    PRIS ER IKKJE JEG GOD PÅ...
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig pute!! Flink du altså :)
    Jeg hadde nok kjøpt jeg med min putedilla, hoho ;)
    Vanskelig med priser, men jeg har en peace pute jeg betalte rundt 350 for, og din er nok enda finere!
    Lykke til med julemarked og salg, gleder meg til å høre i etterkant :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar inne hos meg :)
    Så flink du er med både det ene og det andre prosjektet! Puta blei kjempefin - pris? vanskelig å si! Men den ser jo like fin ut som de du finner i interiørbutikker..
    Hadde veldig sans for lampeskjermen du har skrevet på i et tidligere innlegg også :)
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Lekker pute!
    Jeg har også ett puteprosjekt med peacetegn på gang.
    Men dette er også en tidkrevende tolmodighetsprøve.
    Derfor er den litt på vent :P
    Jeg hadde helt klart kjøpt!
    Skal ikke ha pute med dørmattetrykk til salgs også?? :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fin den ble :) Blir sikkert en hit på julemarked!
    Jeg er ikke noen ekspert, men jeg syns 199 i pris er passelig. For materiale blir vel kanskje en 100 lapp også 100 kr for innsatsen.
    Blir spennende å høre hvordan det går i år! Virker som du har mye nytt og spennende på gang :)

    SvarSlett
  7. Veldig fin! Ligner pute fra Bloomingville som jeg kjøpte med meg hjem i dag til 299,- :-) Så ja, ville gjerne kjøpt puta di :) Ha en flott kveld. Monica.

    SvarSlett
  8. Superlekker! Har gått med samme tanke selv og nå fikk jeg ennå mere lyst å sette i gang!
    Må bare vente til kjøkkenet er ferdig for guuuud så mye rot det blir av å pusse opp kjøkken!!!!
    Er så rotete at jeg nesten ikke har plass til å tenke liksom.....
    Pris på puta... Tja..... 300 kansje?
    Ha en deilig tirsdag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Oi, du er jo tolmodigheten selv.
    og du er en perfeksjonist- dette ble jo et super pent resultat du frøken strøken.
    Herregud du kan jo ta fra 300- 400 kr.
    Min peacepute kostet 849.- så kjør på kjære.
    ha en produktiv dag
    Karianne

    SvarSlett
  10. Blir bare såååå imponert over alle dere kreative her i bloggverden,så flotte den puta var og ein 300 kroner ville eg nok tatt for den:)
    Kjempekjekkt med ting som er laga sjølv,supert;)
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Superflink du er!!!
    Knallstilig :o)
    Ha en fin dag. Og lykke til med prising ;o)
    Klem Susanne

    SvarSlett
  12. Utrolig fin pute. O lykke for at jeg fant bloggen din, så mye lekker DIY :))
    Julemarked? Hvor??? Når???
    Klem fra Tua (fra Gausdal)

    SvarSlett
  13. Utrolig fin! Ekstra gøy med selvlaget:)
    Klem

    SvarSlett
  14. Råstilig sier jeg bare!! Du inspirerer meg:)
    Så koselig at du ville være med på giveawayen min!:)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  15. Den puta var veldig, veldig fin! Tommel opp! Skal du ha stand på Maihaugen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Må ha med seg julemarketdet på Maihaugen ja. Men hvem er "vi"? :nysgjerrig: :)

      Slett
    2. Så fiiin den var! Klart eg har trua på at du får selge slike, faktisk trur eg du får seld alle du har!! Pris er eg ikkje så god på, kjem ann på kor mykje du har lagt ut på utstyr. Du må jo sitte igjen med litt overskudd også;)

      Slett
  16. KUL!! Så flink du er :)
    Ha en herlig helg!
    Klem :)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)