onsdag 24. oktober 2012

5 min DIY og stuestasj


Verdens raskeste og enkleste måte å pimpe noe
er kanskje å skrive på det :)
Tekstil lampeskjermer kan være så kjedelig ;)
Alt du trenger er tekstiltusj og et sitat eller hva du måtte ønske å skrive.
mitt ble så enkelt som 

Love is the new black



Ett kort sitat, dermed så skrev jeg det to ganger for å fylle hele skjermen rundt :)

Det er enkle er ofte det beste ;)


Litt pute pynting av sofaen og hva la jeg merke til at alle Tine K fasettglassene 
går i samme fargetoner som putene... hehe! Slett ikke bevisst altså!
Lilla eller burgunder er en farge jeg alltid faller på når advent nærmer seg,
ganske tradisjonelt og sikker noe ubevisst fra barndommen, hehe ;)





 En stor kiste tjener som bord..
 inntil Frk treg får pusset og funnet løsninger for det som skal bli det nye ;)




I år tror jeg julefargene her blir lilla, svart og gull :)
mange har gullfeber for tiden, jeg er intet unntak ;)

Hva blir dine julefarger?

Ønsker alle er superduper dag!

Klemmer 


13 kommentarer:

  1. nydelig bilde med putene og telys glassene dine. fine farger !!
    og ett enkelt og godt diy tips ;-)
    fin onsdag til deg.
    Line

    SvarSlett
  2. Sikke en fin lampe - en rigtig god ide ;o)

    SvarSlett
  3. KULT! og for en fin håndskrift du har.
    Bildene for øvrig er jo også SMASHING!!!
    smil videre i dagen din..
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  4. Så kul den ble!! :)
    Helt nydelig bilder..
    Og du.. Så stilige betong
    lysestakene ble!! :)
    Well done! ;)
    Fortsatt god uke!
    Toril :)

    SvarSlett
  5. HALLO FRU ELTON:))
    SÅ TØFFT LIKER HÅNDSKRIFTEN DIN!
    HERLIGE FARGER PÅ INTERIØRET DITT:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  6. Nydelige farger på putene, så fint bilde! Stilig! klem lille meg

    SvarSlett
  7. Så enkelt og så flott! HELT enig! Den som bare hadde så fin håndskrift sier jeg bare... Jeg skriver alt annet enn pent og gjevnt... Finnes jo en del hjelpemidler for overføring av tekst men da blir det likosm litt tiltak og lit tidkrevende å få til sånne ting... Nei...Jeg får nok nøye meg med å nyte synes av dine "håndskrift DIY'er" ;)

    klem

    SvarSlett
  8. Herregud så flink du er til å skrive da! Hadde jeg skulle laget noe sånt måtte jeg hatt minst 5 lampeskjermer å øve meg på først...
    Jeg kommer forresten på Ica igjen til jul for å jobbe litt, så kanskje vi ses da :)

    SvarSlett
  9. Hadde jeg bare hatt like fin håndskrift som du...:) Kjempefint!
    Fine puter og glass, herlige farger:)
    Mine julefarger blir hvitt, grønt, brunt og sølv:) (tror jeg)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  10. Ah... det enkle er ofte det beste, genialt!
    Så herlige lysglass? og puter, lekre farger.
    Lilla, gull og sort er flott farger sammen... gleder meg
    til å se julebilder hos deg:)

    Ønsker deg en kos kveld:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  11. Kjempestilig DIY! Både lampeskjermen og betongen under her:)) Flink du er!

    Jeg elsker fargene du har i sofakroken din! Blir gøy å se julestæsjinga di:) Her blir nok julen rød og tradisjonell:)

    SvarSlett
  12. stilig lampe og stue :)

    Henriette

    SvarSlett
  13. Dette er jo ikke for hvermansen, ikke alle som har håndskriften din ;D Lampeskjermen ble veldig fin, og så lettvint forandring! Så kul match med puter og lysglassene ;D

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)