mandag 15. oktober 2012

I en krok..



... står ett uferdig prosjekt grunnet
beslutningsvegring..
Det var dette møbelstoffet da..
Er det ikke sånn det ofte blir, man står litt fast og da ender det opp uferdig?!
Finnes en del sånne prosjekter i denne heimen i alle fall ;)
men akkurat dette er ikke så enkelt å gjemme vekk..
Hadde egentlig tenkt at denne sofaen (nå mer en benk) skulle være på kjøkkenet.
liker å ha noe ekstra behagelig å sitte i på kjøkkenet nemlig, 
det er her vi leker og oppholder oss mest ;) 
Men den passer liksom ikke inn i forhold til bordet..
Sååå da står den der i en krok da og venter på bedre tider ;)













Var forresten innom korpsloppisen i går og fikk tak i enda en koffert, denne gangen en liten svart :)
Har planer for den og vil vise etterhvert ;)

Her på høyfjellet er det svinkaldt og fare for mer snø og
 jeg har mest lyst til å krype under dyna ;)
Men ting må fikses så det er bare å pakke seg inn og komme i gang ;)


Ha en supergod uke alle dere som kommer innom her!
Det rører ett vinterkaldt hjerte mer enn noen aner ;)

Klemmer


11 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen der gitt. Jeg har også en gammel, vakker sofa som skulle hatt ny bekledning. Men det er så mye å velge i, og såpass kostbart- at jeg enda ikke har orket å bry beslutningsvegringen min med å forsøke å ta noe standpunkt. Så da står den der da, med et dekken av et pledd ;) God mandag til deg- her oppe i Follebu lå det snø på bilen da jeg kjørte ungene avsted til skole og barnehage i dagtidlig...

    SvarSlett
  2. Den var jo kjempefin der den står nå i allefall! Stilig med koffertane som bord ☺ Hyggelig at du vil prøve å strikke halsen, husk at du kan legge opp så mange masker som du vil, men det bør vera oddetall! Ønsker deg ein fin mandag, klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilige bildet:) Synes den passet så fint inn hos den og de vakreste koffertene:)
    Har masse prosjekter som ikke har landet her hos meg jeg også:)
    Fin dag:)
    klem

    SvarSlett
  4. Jeg syns det uferdige hos deg er vakkert jeg :) og hvis det er noen trøst, er det mye uferdig her hos oss også ;)) knallfint bilde - og så gøy med kofferter, elsker slike. Må du ha en nydelig mandag :)) klem

    SvarSlett
  5. Helt vakkert! Jeg syns også dette med koffertene var rå stilig:)) Så flink du er:)) Hvor får du tak i en sånn stor bokstav? Klem lille meg

    SvarSlett
  6. Gjør vell ingenting at sofaen ikke er ferdig når det likevell ser såååå fint ut! dette var skikkelig god inspirasjon! hvor er den knalltøffe gullputen fra?

    SvarSlett
  7. HERLIG KROK!!!
    TI HI KJENNER MEG IGJENN JA...
    KOFFERT BORDET KNALL TØFFT!
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  8. Sukk mitt hjerte men brist ei..du har vel de mest spennende kroker og kriker.
    Wow, så kult altså, gjør jo ikkje no om alt er ferdig hele tiden, pang så kommer du nok på akkurat det som skulle til.
    Spennende med koffert bordet ditt.
    SNØ??????????????????????? oh my...hjelp er vi der allerede.
    Her på vestlandet er det kaldt og kvass luft men håper snæøen lar vente på inntill 23 des..hi hi.
    Skal snart til varmere strøk så jeg er litt i sommermodus inni meg.

    Goe klem og kos deg i dynå i kroken din.

    SvarSlett
  9. Herlig benk, og gjenkjennelig tema. Noen ganger klarer jeg bare ikke bestemme meg for hva jeg vil, og dermed blir noen prosjekter aldri ferdige...

    Ja,ja, fin ny uke til deg i hvert fall:)

    SvarSlett
  10. synes den var kjempefin der den sto! Oser jo av hjemmekos og stil!:D Har nettopp begynnt med min egen rokkoko sofa...eller det vil si..jeg har strippet den! Neste er å få klipt opp og festet stoffet;) Gleder meg til den skal bli ferdig;) Elsker fargebruken din, og du har et øye for detaljer:))

    SvarSlett
  11. Den er jo hvertfall knallfin der den står ;) Elsker fargesammensetningen din, stilig! Fin helg til deg, klem

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)