tirsdag 9. oktober 2012

På kjøkkenet!


Har min aller første mugtail flyttet inn! 
En elg til ære for pappa som er en
habil elgjeger og bringer mye god mat på bordet ;)
Gleder meg!



 Fant noen passe rustikke betongaktig potteskjulere samt den brune lykta på salg hos plantasjen, 
meget billige og helt i min stil ;)
Lyng er fremdeles fint det er jo enda høst, selv om jeg faktisk venter på den første snøen!
Hohoho ;)





 Såå fornøyd med mugtailen, flere skal det nok bli :)
Liker spesielt godt at de er forskjellige på hver side!











 En bukett lin i omaggioen, må stå på hyllen trygt for små kattunger som 
åpenbart har en meget stor interesse for å ødelegge slikt ;)




Har nevnt det før, jeg er over gjennomsnittet ivrig på jul og det som hører med.. hehe ;)
Så allerede nå har Walther & Co stjernen kommet på plass.
 Hvis man legger godviljen til kan den vel riktig nok brukes året rundt eller?



 Papp fuglehusene er fremdeles ganske morsomme synes jeg da ;)
 Koko passer utmerket ;)


Ha en fin fin tirsdag!

Klemmer

 

14 kommentarer:

  1. Så mye fint på bildene dine;)
    Den mugtailen er kjempefiiiin ♥
    Jeg har ikke noen av de enda, men de står på ønskelisten:))

    SvarSlett
  2. Mange flotte ting, et slikt fuglehus kjøpte jeg i fjor og da sa min minste knott-" jippi vi skal få vår egen Ful" hi hi.
    SÅ flott lampe du har også, og mugtail er super søte.
    NYT dagen din.
    Klem fra meg på Vestlandet.

    SvarSlett
  3. Hei!

    Du har en flott og inspirerende blogg, og er veldig flink til å sette sammen div. pyntegjenstander, uten at det blir et rotete utrykk!
    Også lurte jeg på hvilken farge du har malt den nydelige, store sjenken du har i stua?

    SvarSlett
  4. Rigtig dejlige inspirerende billeder.

    SvarSlett
  5. Så koselig kjøkkenkrok du har! Og de fuglehusene var jo bare søte!!
    Det er klart stjerna kan brukes hele året!
    Koselig med koppen som er til ære for pappaen din :-)!

    SvarSlett
  6. Fin Mugtail du har fått! Eg er også veldig glad i rustikke potter, stilige:) Kul lykt du har laga, skikkelig sansen for den der altså ☺ Det må vera godt lys hos deg for du får så klare og flotte bilder!! Eg synes ikkje stjerna var så "julete" at den ikkje kan stå framme...dessuten er den jo heit inn nå - liknar litt på messing (...eller gull, hi hi). Ønsker deg ein fin tirsdagskveld, klem Kjersti

    SvarSlett
  7. Mugtail koppene er kjempe søte :) Har en på ønskelisten selv :)

    Ja, stjerna kan være fremme hele året :) Har ett hjerte fra W&C som egentlig er juledekorasjon, som henger på kjøkkenet selv jeg, den har hengt der hele året :P

    Klemmer

    SvarSlett
  8. Jeg bare elsker kjøkkenkroken din :) Jeg ønsker meg også en mugtailkopp med elg på, de er bare helskjønne. Og lyngen er selvsagt et must nå om høsten :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Så masse fint du viser og den koppen med elgen på er jo så fin sammen med alt det andre herlige tinga du har:))
    Du har det så fint og det er alltid kjekkt å titte innom deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Så herlige høstlige bilder du deler
    med oss ღ - nydelig... Koppen er
    bare skjønn da ღ og så elsker jeg
    disse krukkene dine, skikkelige tøffe
    Herlig inpirasjon og mange fine bilder
    og innlegg her hos deg ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  11. Jepp, eg synest du har godt lys i bildene dine! Du får sikkert sol og dagslyset fra ein annan vinkel enn meg. Her står sola (når den er framme då...;)rett innover i stova/ kjøkkenet og gir bl a ein sterk refleksjon i glasset på bilder...grrr! Det første bildet var det spes bra lysforhold i- synest eg! (som bare er ein glad amatør altså...!)☺ ønsker deg ein finfin dag, haustferie her hos oss og bare ein (!) gut heime nå på morgonkvisten - stilt og fredelig...hi, hi! Klem

    SvarSlett
  12. Heisann.
    Alltid fint å titte innom deg:)
    Fint hjem og fine bilder. Mugtailene er kjempefine. Ønsker meg... Kanskje til jul...
    Kjempefin styling på hylla di. Kjempeflink er du.

    Fin høstkveld til deg fra meg.

    EVA.

    SvarSlett
  13. Herlige bilder fra deg, kjenner at jeg gleder meg til julepynting … er jo så kos :)
    KLEM fra meg

    SvarSlett
  14. Herlige bilder av flotte ting, elsker Maggiovasen, har en selv også. Og julesterna er jo helt på sin plass, jeg har også julepynt framma nå, på soverommet;)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)