mandag 28. mai 2012

Utfordring: Vis meg mønster!



Enda en utfordring som passer meg midt i blinken 
Elin ved Draumesidene vil se mønster og gjerne Tine K
Jeg elsker den mønstrete keramikken, den er så dekorativ, nydelig og tåler faktisk bruk.
Kan man ønsker mer!
Håper "min" butikk får inn disse i blåtoner snart!



Dette blir en liten sneak peak av mitt selvbygde skap også, det mangler ennå dører, men når jeg får bestemt meg for utforming av dem skal jeg vise mer ;)




Flere nydelige bidrag HER
Må nevne at draumesidene er en blogg det virkelig er verdt å besøke.
 Elin tar fantastiske bilder og inspirerer stort både titt og ofte.

 Nyt dagen!



7 kommentarer:

  1. Så flott! Spennende med heimelaga skåp! :)
    Tusen takk for fine ord og bidraget ditt i utfordringa! Følger deg vidare :)

    klem,
    e

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Veldig fin den keramikken, har en kopp og en skål selv:)

    SvarSlett
  3. Ja dden keramikken er så flott og så artig med hjemmelaget skap. Blir spennende å se hvilke dører det blir!

    Ønsker deg en strålende uke!

    SvarSlett
  4. ah det er så fine! har en sånn skål i grå og flere står høyt opp på min ønskeliste:)
    ha en fin tirsdag:)
    klem Cathrine

    SvarSlett
  5. Herlig samling av verdens kuleste keramikk! Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig keramikk da! Så flink du er som har bygget skap :)

    SvarSlett
  7. Jeg elsker simpelthen keramikken fra Tine K! :) Ha en super tirsdagskveld :) Klemmer

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)