tirsdag 8. mai 2012

Nytt kamera = testbilder

Kjøpte meg nytt speilrefleks kamera Canon 550D for noen dager siden.
Stor fornøyd!
Hvert ledige øyeblikk har jeg knipset i vei, i ett forsøk på å lære noen av funksjonene.
Tenkte dermed jeg skulle vise noen utvalgte uredigerte bilder.

Husk! Dette er en superamatørs verk og langt ifra noe spesielt.
Men veldig gøy!


 Med dybdeskarphet kan man få spennende resultater


 Makro bilde av en trist liten hvitveis i vind


 Pene lille sacha pusen på favorittplassen sin, i fred for hund og barn oppå kjøleskapet


 Igjen dybdeskarphet


Dette taler vel for seg selv ;) SOL

Nå venter tirsdags underholdning på tv, te i favoritt koppen og en aldri så liten sjokolade ;)

Ha en fin kveld!
Klem



2 kommentarer:

  1. det kameraet har jeg også :D love it

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy :) du kan det vel litt bedre enn meg vil jeg tro;)
      Er du fornøyd med det?

      Slett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)