lørdag 12. mai 2012

Pure color

Som nevnt hadde jeg et lite impulskjøp på male fronten her om dagen
Det var det mintfargede skapet som skulle gjennomgå mine maleabstinenser
Til tross for sterke advarsler fra malebutikk mannen,
da jeg nevnte at det var et møbel som skulle males med Jotuns Pure color.
Det måtte jeg ikke finne på, jeg kom rett og slett til å angre dypt i følge han. 
Siden alt av fett fra fingre vil sette seg i malinga og ikke kunne fjernes..
Men siden jeg er skrudd sammen på en merkelig måte slik at hjernen min sier jeg
 i hvertfall MÅ gjøre det noen sier jeg ikke kan.
Ble skapet malt med denne vakre malingen.
Om malemannen får rett og jeg angrer gjenstår og se!


Fargen heter elegant


Samme pynten som tidligere, fantasien begrenser seg vistnok ;)






 Malinga er virkelig nydelig, den gir en helt ny opplevelse av farger når den er totalt uten glans


Nå endelig helg for meg også. Med ett lass jordbær og en fløteku.

Ha en fin helg!
Klemmer


7 kommentarer:

  1. Kjempefint!
    Nydelig farge, synes møbler er penest med matt maling. Og den pynten er jo superkul!

    SvarSlett
  2. Det ble fint Janne :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Karina, så gøy at du tar deg tid til å kommentere ;)

      Slett
  3. Lisbeth Larsen, fargejef/Jotun15. mai 2012 kl. 12:56

    Gøy å se hvor fint det ble - med Lady Pure Color! Dette er jo opprinnelig en maling for vegg - men jeg har også malt møbler med den:)) Neste gang kan du teste ut Lady Supreme Finish i 15 glans - fremstår også som ganske matt.. og er MEGET velegnet til møbler :) Men nydelig ble det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lisbeth! Så gøy at du tar deg tid til å kommentere :)
      Jeg synes også det ble fint og forløpig ingen stygge flekker, som ekspeditøren lovet ;)
      Takk for tipset det er notert til senere malekikk, fikk veldig sansen for matt maling etter dette :)

      Slett
  4. Hei! Sitter her med et halvt spann lady pure color og et skap som skriker etter å bli malt. Googlet meg frem til deg, og du må jo nå kunne sitte med fasiten: Er det en like god ide, etter noen år? 😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Ja absolutt fremdeles en god ide, skapet er fremdeles like fint :)

      Slett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)