mandag 7. mai 2012

Nytt møter gammelt

 Slenger meg med på Nibs utfordring.
 Nytt møter gammelt!

Vi samlet oss mange gamle skatter fra diverse markeder opp igjennom årene.
 Som disse vinballongkurvene, selvfølgelig med tilhørende ballonger.
Overhode ikke for å produsere vin men som dekor elementer.
Kjøpte den største i fjor og har digget den siden.
 Når jeg i helga var innom vårloppisen en rask tur før stengetid stod den lille der å ventet 
så nådig på akkurat meg!

Lykke!

 

Nye fassettglass og "hyllis" fra Ikea møter gamle kurver og smørtine.









God kveld til alle som er innom :)
Klem Frk Elton




6 kommentarer:

  1. Så kul kombinasjon!
    Tøffe de vinballongkurvene:)
    Klem Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Jeg liker best ting som kan ha flere funksjoner,
      kurvene er fine til oppbevaring bland annet:)

      Klem

      Slett
  2. Så flink du er til å finne ting på loppis da :) Fant ikke noe jeg.
    her er forresten den interiør bloggen jeg og heidi har snakka om http://villapaprika.no/
    Kanskje du finner noe inspo der :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Marianne :)
      Akkurat i år var jeg bare innom der i ti min, løp rundt og rasket med meg to ting som jeg har likt fra før, det var ganske utplukket i grunn. Uansett så tro jeg man må se etter noe konkret eller ha en ide når man er på loppis, det er langt mellom godbitene ;)
      Var faktisk innom villa paprika når dere snakket om det den gangen :)
      Har kikket på din blogg også, skal følge med deg der fremover :)

      Slett
  3. Å kjære deg, dette var lekkert! Herlig sammensatt av nytt og gammelt!
    Elsker kontrastene du bruker!

    Ha en flott kveld skjønne deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk for en fin kommentar, setter stor pris på det :)
      Er veldig fan av kontraster og det uventede i interiøret :)
      Ha en nydelig kveld :)

      klem

      Slett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)