mandag 21. mai 2012

Lenkekjærlighet

Søte Monica med den fine bloggen Krossmyra har sendt meg lenkekjærlighet
Noen jeg blir utrolig glad, rør og stolt over å få.
Tusen takk Monica












Sender herved lenken videre til

Chilli Charm  Nydelig interiør og en humoristisk tone
Små øyeblikk med cams Veldig inspirerende
Deas og Mia  Vakkert vakkert vakkert
Draumesidene Elsker hjemmet og DIY hennes
Hjertespor Vakre ord og ærlige tanker.


Kikk innom disse fine og flott bloggene, de er virkelig verdt ett besøk!


Det er lenge mellom innleggene for tiden..
Det skyldes at jeg har vært utslått av sykdom, derav furtenhet pga ikeatur som ikke lot seg gjennomføre.
Nå er jeg frisk igjen og har satt igang med flere prosjekter i en sleng...
I morgen ny dag med nye muligheter :)

SES SNART 
Klemmer


   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)