torsdag 24. mai 2012

Litt nytt er aldri feil

Litt nytt fra IKEA ble det allikevel på meg selv om jeg ble syk og ikke kunne bli med lillesøster og mamma dit forrige helg, som vi hadde planlagt leeeenge! ( aldri fri samme dagen )
Snillingene kjøpte med stol og lammeskinn!
Har tenkt og diskutert meg meg selv ang denne stolen, liker den utrolig godt men når sant skal sies har vi egenlig ikke plass til flere møbler her, jeg har en tendens til å dra på meg litt for mye og med mange prosjekter i boden.. bør jeg bremse!
Men konklusjonen ble at den også kan brukes ute åpå verandaen og familiekjære som vi er har vi tilstadighet selskap og da trengs jo stoler, helst noen fine ;)




 Lys blå vase fra Indiska, gikk litt amok der for litt siden, mer om det siden...
 Har anskaffet meg nok en corokia, måtte bare denne overleve! De er jo så fine!




  
Lampen i taket er en DIY av en kurv snudd på hode, noen tynne metallstenger på kryss og tvers og en lampeledning. Den lager utrolig fint mønster når den lyser! Flott resultat på null komme niks.


Klemmer fra Frk Elton

ps. jobber for harde livet med to store DIY prosjekter som snart skal vises....






3 kommentarer:

  1. Forhåpentligvis var stolen og skinnet et lite plaster på såret for at du ble syk;) digger de stolene der altså!! Amok på indiska?? det har ikke jeg hørt om...hm:)

    SvarSlett
    Svar
    1. så enig så enig, dødsfine er de :) hehe, ja skulle bare innom cc en liten tur, ble pultselig med to fulle bæreposer hjem.. ups! deriblandt serveringsskåler i turkis med krakkelering :) fint! kom å se :)

      Slett
  2. For noen fantastiske bilder! Du er flink :) IKEA er aldri feil ;)
    Kos deg masse i pinsen, og nyt godværet!
    Klem

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)