onsdag 9. mai 2012

Før og etter

Idag hadde jeg virkelig ånden over meg, noe som resulterte i ommøblering både her og der.
Ikke minst ett litt spontant malings kjøp, mer om den saken når resultatet er ferdig...

Alle med sans for interiør er vel enig om at stuas monster, men akk så nødvendige tv
ikke er det letteste å møblere, eller rettere sagt få til å passe inn blant det andre!
Jeg fikk i allefall en idè om forandringer på den fronten i dag.
Om noen er enige får bli en annen sak. 

Pòkemongutten kommenterte syrlig;
"Dette liker jeg ikke, dette liker jeg absolutt ikke, det er best du flytter det tilbake..
MÅ du gjøre om ett fint hjem bare for ett bilde på nettet! "

Ja ja, hva skal man si :)

FØR kjedelig!


ETTER litt bedre!


 Gammel felles mereriet kasse


 

 Nydelige roser som jeg har fått av fineste mannen.


Synes resultatet ble bedre enn det var, selv om boksen fremdeles ikke er mitt favoritt møbel ;)

Hva synes du?

Ha en skjønn kveld!
Klem




9 kommentarer:

  1. Tven er ett ikke veldig fint møbel, men gud så kjedelig uten :P Jeg synes du løste dette på en veldig fin måte Janne :) Det ble veldig fint :)

    SvarSlett
  2. Det ble mye bedre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marianne :)
      jeg ble stor fornøyd ;)

      Slett
  3. i am so loving the texture of the plant and the contrast with the silver!!!

    smiles.

    michele

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks :) love your comments Michele :)

      Slett
  4. Hehe skal ikke høre så mye på de mannfolka:) Det ble jo kjempefint, mye mye finere spør du meg! Det er fredag og helg jippi:)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var faktisk min 8 år gamle sønn som liret av seg den kommentaren, hehe, ;)
      Jeg ble i hvertfall fornøyd :)
      Ha en riktig god helg Tina

      Slett
  5. Hei du:)
    Tusen takk for kjempekoselig kommentar, blir så glad!
    Den kommoden var helt fantastisk fin, enig med deg at ommøbeleringen fungerte meget godt! kjempefint ble det:)
    tvn her i huset er helt håpløs å møblere pent, den burde stått inne i et skap så jeg kunne lukket igjen hehe.
    HA en herlig helg!
    klem fra Cathrine

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)