mandag 13. januar 2014

Nye ideer og planer!


Julen er stuet bort for denne gang og palma har erstattet juletreet.
Jeg har aldri holdt mine nyttårs forsetter tidligere så de droppet jeg i år også!
Det blir noe tvangsaktig over det og da ender det aldri godt.. hihi ;)

Men jeg har planer om å la kreativiteten boble så nå
letes det i hodet etter kreative ideer.
Bare kjenner på kroppen at noe må skapes.
eventuelt males :)

Var på leting etter stoff til nye putetrekk i dag, har et bilde av noe i hodet vet du;)
Fant stoff selv om det ikke var akkurat som ønsket!
I morgen skal symaskinen frem, håper den er enig og gidder samarbeide ;)

Bare noen random bilder fra stua!




 Begge disse putenetrekkene er gjenbruk.
 Den lilla med frynser av et skjerf og paljettputen av et skjørt.
Jeg kikker alltid i skuffer og skap hjemme eller på fretex etter klær som kan sys om til noe annet.
Gjenbruk er flott og ingen har maken!






 Liker så utrolig godt kobber i mot det svarte og hvite!
Lampen fikk jeg i julegave, jippi!



 Grønt er skjønt!
Har faktisk fått skikkelig dilla på mørkegrønn, typ mørk skogs- støv- grønt ;)






 Putene slik de oftest er, flatklemte av tvglaning.
Jo, for vi lever her og bruker alt slik som folk flest gjør!





Ha en fin kveld fine fine lesere :)
Setter stor pris på hvert ett besøk og hver en kommentar!

Klem
 


8 kommentarer:

  1. Jeg får ikke nok av det lekre skapet deres!! :) Digg med grønne planter nå etter jula er pakket bort, og ikke minst gjenbruk!! :) Gleder meg til å se prosjektene dine fremover. :)
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Morsomt å sy sine egne ting, jeg har veldig lyst og gjøre det - men er ett ork og ta frem den hundrekilo tunge symaskinen min fra 60 tallet :P ønsker meg en liten snertten sak jeg kan ha stående i ett hjørne eller no *ler*

    Elsker set sorte glass-skapet ditt !

    Ha en fin Tirsdag!!:)

    SvarSlett
  3. Fint :) symaskina er et ork å dra frem, men jammen er jeg glad for å ha ei gammal husqvarna som bare går og går.

    SvarSlett
  4. Gleder meg ti lå se putene du syr! Jeg føler meg som en symaskinamøbe, men ble jo litt stolt da jeg fikk til puta i går - med to forskjellige stoff og greier! haha :-D Har flere puter på planen, for nå har stoffet ligget lenge nok i hylla!

    Ønsker deg en fin tirsdag! Klem! :)

    SvarSlett
  5. alltid noe flott å se på inne hos deg :-)
    klem tone

    SvarSlett
  6. Å, jeg gleder meg til å se. Blir alltid inspirert av deg.
    Selv har jeg nettopp byttet stoltrekk på spisestuestolene og hengt opp "selvlaget" papirpynt.

    Kristin

    SvarSlett
  7. Lekkert! Digger lampa jeg ogsaa!
    klem hx

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)