onsdag 22. januar 2014

Den malekløen...



Funderer og funderer på hvilke forandringer jeg skal gjøre her i heimen
Ja for slik er det jo, i januar begynner kløen etter noe nytt ;)
Tror jeg skal start med å male dette bordet, 
var jo inne på tanken i fjor også men det har ikke skjedd noe ennå..
Svart tror jeg!
Må ha noe mer oppbevaring også, tenker hvite skap over bordet
Og en lampe, praktisk sådan ;)

Vel vi får se, slike ser det i allefall ut nå.
En behagelig kurvstol er bedre enn noe annet!
















Fin onsdag!

Klem

7 kommentarer:

  1. Hihi rart det men når januar kommer så har ein lyst å fornye og fikse opp litt og det skal jo ikkje mykje til heller for å få forandring:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!
    Kjenner meg godt igjen i det du skriver.
    Vil også male male og male, og aller helst gulvene- LYYYYYSE og fine!
    Så får vi se om jeg får overtalt herren i huset til det ;p

    Boksene dine ble så fine :)
    Super kveld til deg, klem

    SvarSlett
  3. sukk..vakre bilder av det fine hjemmet ditt, kjenner jeg blir litt misunnelig..
    kjenner meg godt igjen i malekløen gitt, går å leter etter ting jeg kan male i bronse..fordi den er så GØY å male med haha
    Kos deg med siste rest av uka, snart helg!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  4. Det er alltid gøy med litt forandring!!
    Maling gjør liksom underverker:)
    Flotte oppbevaringsbokser du har laget!!
    Tror det vil bli veldig stilig med svart bord:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  5. Forandringer er alltid gøy:)
    Tror det bordet kan bli lekkert i sort altså:))

    SvarSlett
  6. Tror svart bord blir kjempefint Janne :)

    SvarSlett
  7. Svart hadde blitt tøft, fint med kontraster. Vis oss hvis du maler da :-)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)