onsdag 29. januar 2014

Black and green!


Så var skrivebordet ferdig malt.. 
veeel.. for omtrent en ukes tid siden..
Er ikke helt tempo over tingene her om dagen gitt!
Men jeg har hatt tid til å nyte synet av det om ikke annet :)

Svart er absolutt riktig farge for dette møblet!
Fasongen kommer mye bedre frem og uttrykket blir strammere.
Jeg er heller ikke så glad i shabby chic hvitmalte møbler lenger. 
( ikke at det er noe galt i å like den stilen, det passer bare ikke oss )













 








 Øynene liker å hvile på grønn toner for tiden,
denne varianten og en annen mørkere grønn fløyelspute fra
H&M kom med posten.
Liker!!
Friske og ganske fargerike etter mine vaner å dømme i hvertfall ;)





Ha en fin en ;)

Klem

19 kommentarer:

  1. Love the combination of green and black!

    SvarSlett
  2. Flott arbeidskrok du har kreert :) Og puta er helt nødvendig å ha tror jeg ;)

    SvarSlett
  3. bordet ble finere i svart :-)
    jeg liker å ha inn svart i interiøret, får litt mer dybde , men er litt spent hvordan de svarte stolene jeg har kjøpt, kommer til å bli for mye på kjøkkenet .
    jeg har strekt meg til noe grønt også, i form av en litt stor plante ....likte det veldig godt.

    klem tone

    SvarSlett
  4. Bordet ble kjempefint, skulle gjerne hatt et sånt et......
    Fin dag til deg!
    Signe.

    SvarSlett
  5. Bordet vart kjempefint, heilt etter min smak også! Flott detalj med skuffene synes eg. Så fint å eige gamle møbler med ei historie bak.
    Ellers er eg veldig glad når du viser bilder fra arbeidsplassen, har visst ein crush på arbeidsplasser/ skrivepultplass. Har ikkje heilt
    Mine to plasser på stell enda, så eg suger til meg all inspo. Me er i gang med å male tak, vegg og snart golv på "sy-hobby"-loftet mitt. Blir gidt å få alt lyst. Ønsker deg ein fin dag og helg! Klem

    SvarSlett
  6. Kjempestiligt,og pulten blei knallfin!
    Fin torsdag til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  7. Bordet ble kjempe lekkert :) Blir straks litt sprekere med litt friske farger :)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  8. Dett er så herligt hos deg
    masse sjarm
    og stilen din er helt sper
    klem eli:)

    SvarSlett
  9. Så fine bilder av flotte ting. Kjempe fine farger satt sammen:)
    Ønsker deg en fin kveld♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  10. Så fantastisk plass du har der, mye fint og det grønne var prikken over ièn :)Liker så god hyllen din.... !!!! Ha en fin helg. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  11. Ah..... vakkert! Og utrolig fint med en grønn fargklatt!
    God helg til deg.
    klem Vibeke

    SvarSlett
  12. Flotte bilder av den lekreste skrivebordet! Vart fantastisk fint, og flott med den grønne fargeklatten.
    Fin helg til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  13. Det ble kjempefint! Akkurat som jeg trodde hehe

    SvarSlett
  14. Bordet ble kjempefint og så fint med kontraster hos deg:)
    Flotte bilder:)
    Ønsker deg en fin lørdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  15. Så flott skrivebordet ble i sort drakt! :)

    God helg! :)

    SvarSlett
  16. Edgy og kult, jeg liker det! Grønt er også fint, spesielt sammen med det svarte og metaller!

    SvarSlett
  17. hvor har du kjøpt den fine fjæra di?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Den er kjøpt på Kremmerhuset en gang i høst.
      Du får kanskje tak i den i nettbutikken :)

      Slett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)