torsdag 6. november 2014

lampefeber!


En ny lampeskatt har kommet opp.
Ommøblerte en hel del skap og dets innhold her en dag og da må fristet det med noe nytt.

Jeg som så mange andre har sansen for de gyldne metaller 
og denne lampa, som er fra House Doctor, er i messing.
Jeg blander både kobber og messing, egntlig alle metaller, synes det fungerer fint sammen.
Lerkekvister og lyslenker må til nå når det er så mørkt..
Det er bare bittelitt julete er lov, det er faktisk november ;)















Fin dag til alle dere!

Klem

5 kommentarer:

  1. For en lekker lampe!! :) Nydelige bilder som alltid! Jeg har også pyntet med en lyslenke, må jo kose oss mens vi venter på julen. ;)

    Fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Lampa syns jeg var veldig deg! Lekkert! Ja, nå er det lov å kose seg! :)

    SvarSlett
  3. Herlig stemning:)
    Er ikke julete, er vinterpynt jo, hihi, jeg har masse vinterpynt fremme jeg nå...
    Jeg elsker førjulskosen, og den begynner 1 november - DA begynner jeg og glede meg til jul:)
    Så er jeg lei rett over romjulen, men det er greit:))

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Jeg er veldig glad i messing selv, og gjorde nylig et kupp på bruktbutikken borti gata...
    Fikk 12 enarmede messingstaker for 100 kr :D Det er ren lykke...

    Og den lampen din var kjempefin, samme gjelder skapet/sjenken...

    SvarSlett
  5. Så koselig! Den nye lampen var lekker!

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)