tirsdag 11. november 2014

Kobber stjerne


Kan like greit erkjenne det, har havnet på julekjøret..
Burde jo ventet litt så man ikke blir lei for tidlig.. men
som minsten sier "Du er en julegris du mamma, du bare ELSKER jul du"
Og griser ruller seg i det hvis de kan ikke sant?

Så da hang jeg opp den nye stjernen da.. 
en klassiker fra barndommen i ny farge, nemlig kobber!
Dette var opprinnelig en test, riktignok..
Hadde planlagt å ha flere slike sammen, måtte bare teste lyset før jeg kjøpte alle og nå ble jeg usikker.
Denne enslige stjerna lyser nemlig veldig veeeldig rødt.. 
men det hadde vært fint med to til på den samme greina sammen med de svarte i papir eller?
Ettersom det ikke er sååå lenge til advent tenker jeg den blir hengende!




















Fin kveld til alle som besøker meg :)

Klem

11 kommentarer:

  1. Det var "berre lekkert"! Det er bare å hive seg i det, kos deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Likte dette veldig godt! :) Gleder meg veldig til å se deg pynte til jul! Så fine stjernene var sammen!

    SvarSlett
  3. Du forresten, kan jeg spørre deg hvor du har fått tak i de svarte stjernene i papir? De var kjempefine! :))

    SvarSlett
  4. Så fiiin ♡ Sånn kobberstjerne hadde vi gjennom hele min oppvekst:)
    Og nå er den jammen meg in igjen:))

    Jeg er og en julegris, og elsker førjulstiden!
    Blir fort lei etter jul da:)

    Gleder meg til og gå tur med bikkjene 1 desember, DA kommer julestemningen min... med alle stjernene i vinduene:))

    GOD JUL, hehe ;)

    SvarSlett
  5. Hihi, så artig! Nydelige bilder! Gleder meg til flere julebilder fra deg etterhvert :D

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett
  6. WOW! Jag hade en sån stjärna i mitt rum när jag var liten och jag älskade den! Kanske skulle skaffa några till denna jul. Hade glömt hur vackra de är :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med kjempekoselig reportasje i Boligdrøm! Har kost meg sånn med å lese den på flyet i dag! takk! :))

    SvarSlett
  8. Så fiiiint!
    Viktig å gjøre det beste ut av mørke november,
    smart å starte tidlig på julekosen....;)
    Knallfint med stokken og stjernene!
    God søndag, Janne! :)

    SvarSlett
  9. Nydelig!
    Er så koselig å pynte til jul :)

    SvarSlett
  10. Ønsker deg en riktig god jul! :) Kos deg sammen med dine! Hilsen Lene i Halden

    SvarSlett
  11. Kjære gode deg! Så er det omtrent et år eller noe slikt siden jeg var innom her (og alle andre blogger)..Jeg håper du har det godt, at det nye året har startet slik du ønsket og at det fortsetter med glede, latter og gode dager. Det ønsker jeg for deg :) Så er det som alltid fint å innom her, akkurat nå tok nostalgien meg for slik stjerne i vinduet er jeg vokst opp med ;) men nå er julen over, og tipper stjernen din er tatt ned igjen. Må du ha en fin, kommende uke. klem din vei <3

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)