mandag 20. oktober 2014

Bamboo


Hagemøbler kan fungere inne også!
Se bare på mitt "nye" manilla bord ;)
Liker så godt glassflaten og at det fungerer som et praktisk sidebord med et lett utrykk!
Litt slitt i lakken men fint likevel :)















Favoritt speilet lever i interiøret ennå. 
Viktig å ikke bare kvitte seg med ting selv om de ikke er i en del av trendbildet.
Jeg liker det litt sære og rare mikset med nyere og renere objekter.






 Palmen lever også!
Mulig jeg har fått lysegrønne fingre... hmm!

Fin uke til alle som kikker innom!

Klem

6 kommentarer:

  1. Du har et så vakkert hjem.Nydelige detaljer fra stua.

    SvarSlett
  2. Du har det så fint, Janne!
    Jeg har forresten også en sånn palme..
    og plukker vekk de visne bladene etterhvert :P
    Men i dag har den faktisk fått en tur i dusjen,
    har hørt at det er lurt! ;) God tirsdag!

    SvarSlett
  3. Syns bordet passet veldig godt inn i stua di! Gleder meg til å lese reportasjen fra deg i neste nr av Boligdrøm! Syns du har et flott hjem! :)

    SvarSlett
  4. Så fint og så unikt hos deg,flinke du;)
    Det er så herlig med heimer med sjarm og personlighet !
    Fin høstkveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! :) Du er veldig flink når det gjelder fargekombinasjoner!
    Bordet passer jo perfekt inn. :)
    Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  6. Jeg har forelsket meg helt i den sorte stolen din. Vil ha!

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)