lørdag 15. mars 2014

White



Våropprydding og dekorering.
Nesten bare hvite og duse ting samlet på arvebordet.
Liker kontrasten!
Vee Speers bilder som har ligget på vent i lengre tid fikk komme opp her.
Har ikke mye veggplass å bruke uten å fjerne noe annet først nemlig..
Alle har vel sett dem før men jeg liker dem enda jeg. 
De er så sarte i uttrykket men ved en nærmere kikk tøffe og nesten skumle.







 En 2 år gammel diy/sds..
"Egg" laget av gipsremser og en ballong.
Sjarmerende og rare.
En passe enkel påske diy for litt store barn :)
Perlehønsfjærene er så fine med sine prikker!




Serax vasen i resirkulert papir, men like vanntett og funksjonell for det :)












 Har såvidt begynt å tenke påske.. ikke det at jeg egentlig pynter så mye til påske..
Blir bare et og annet egg!
Aller helst fult av godis ;)
 

Fortsatt fin lørdag!

Klem
 

8 kommentarer:

  1. Her var det mye fint og nydelig blanding.....elsker jo Serax vasen, de er en av mine favoritter!:) ha en fin lørdags kveld, søte deg. Stor klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Vakre bilder og kontraster. Du er så flink til å sette sammen :-)

    SvarSlett
  3. Så flotte detaljer:)) ♥

    SvarSlett
  4. Så fine ting du hadde her:)
    Ønsker deg fortsatt en fin helg!;)
    Klem

    SvarSlett
  5. flotte ting du har satt sammen :-)
    ser mange er begynt å pynte til påske, men for meg er det for tidlig med 4 uker med påsketing .......men på en anne side, kan jeg jo se hva alle gjør og kanskje få litt inspirasjon og tips :-)

    klem tone

    SvarSlett
  6. Så mange kule ting på ett og samme bord :D
    Synes det var så fint med fjærene oppi DIY skålen :)
    Ønsker deg en fin søndag

    SvarSlett
  7. Å DISSE BILDENE DIE
    VAR BARE LEKKRE
    MÅTTE SE FLERE GANGER
    FIN UKE TIL DEG SØTA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder! :) Har så smått begynnt å tenke på påske jeg også. Er veldig enig med deg, det blir noen egg her og der som skal være fulle av godteri! ;)
    Fin ny uke til deg!
    klem

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)