onsdag 5. mars 2014

Tapet planer!


Et prosjekt som står på min "to do" liste
er å gjøre noe med overflaten på disse Ikea kommodene.
Har aldri blitt fortrolig med dem men har hatt dem i en årrekke allerede.
Sånn er det bare, enkelte ting rykker bare aldri øverst på listen før det plutselig popper opp en idè.
Nå er tapet kjøpt inn! 
Og jeg gleder meg til å tapetsere for første gang :)
men hva skal jeg gjøre med plastplaten som er i fronten på hver skuff..
Noen ideer?
 











Tørket hortensia, fremdeles en vinner ;)




Hjorten i papp fra panduro brukes til smykker.
Det merkelige anhenget som forestiller et ansiktet og kjedet med gull elefanten (såvidt synlig)
Er begge lykke amuletter!
 Spørs hvor mye lykke de bringer hengende der ;)


Noen som har noen gode tips angående tapetsering av møbler?


Ha en fin kveld!

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)