fredag 14. mars 2014

B-Bursdag!


B for blogg bursdag altså!
2 år
og 300 innlegg skrevet og tusenvis med bilder publisert.
Skulle selvfølgelig feiret dette med en gave til dere!
Får se hva jeg finner på etterhvert :)




Bloggen har ført med seg utrolig masse morsomt som jeg bare drømte om for 2 år siden.
Bloggetreffet hos Karianne var fantastisk flott!
Ikke minst det å møte noen av dere andre bloggere kjempe gøy!
Jeg var så heldig å få hele to sider med bilder i den nye Sanselige rom boken til Franciska
En fotograf og journalist var her på besøk oktober, resultatet kommer til høsten!
og besøket av NIB Solveig i januar var både lærerikt og veldig stas :)
Håper det er mer gøy i vente. 
Føler meg jo fremdeles som en fersking jeg, selv om man regnes som senior etter to år i gamet ;)

 
 
Jeg har absolutt til hensikt å fortsette blogge.
 Selv om det har vært litt laber aktivitet så langt i 2014..
Andre ting har vært prioritert men det blir en fortsettelse.

Må bare takke alle dere som besøker bloggen og ikke minst dere som kommenterer.
Setter stoooor pris på hvert besøk og hvert ord!
Uten dere hadde det ikke vært det samme :)

  
TUSEN TAKK!

 God helg!
Klem


4 kommentarer:

  1. Gratulerer med to år ;o)
    Lekkert bilde....
    Lørdagsklem

    SvarSlett
  2. Gratulerer........fin lørdag til deg ...:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 2 års jubileum!!
    Høres ut som du har hatt en spennende tid i bloggverden:)
    Jeg har fått mange gode ideer her hos deg og gleder meg alltid til å ta en tur innom for å se hva du har funnet på!
    Ønsker deg ei fin helg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 2 år!:)) Legger meg til som følger hos deg. Kjempefin blogg!

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)