torsdag 12. juni 2014

Color the floor



En liten rye er nok for å få sommerfeelingen i kontorkroken
og stråhatten da, selvfølgelig!
Ikke at kroken brukes særlig mye for tiden.. vi er jo bare ute når vi er hjemme ;)
Herlige sommertid sier jeg bare!



















Fin kveld til alle som gidder komme innom bloggen min
på tross av at det altfor sjeldent postes nye innlegg...
 Det er ikke fordi jeg ikke vil.. har bare vært veeeldig lite motivert 
og inspirert til kreativitet dette året.
Det er forhhåpentligvis bare en fase ;)

Klemmer

8 kommentarer:

  1. Hei Janne ☺ herlige rustikke bordet ditt! Liker bokstavane også godt - dei heng med hos meg også fortsatt ;) I fht kreativitet slit eg også litt om dagen...har i grunn mange idèar, men litt for lite tid til å orke å ta tak i dei. At eg brukar meir tid på jobb - og uteliv i det flotte været er vel årsaken. Det går fint, ikkje stress med det ☺ Enig med deg, herlige sommartid!! Måtte det bare vare og vare heilt til hausten - DET ville vore herlig det! Eg nyt varmen, lyset og sola ♥ Ønsker deg alt godt, blogges når det måtte passe :) klem

    SvarSlett
  2. skjønner det du skriver......kan ikke være inne å blogge og være kreativ, når vi har sommer, den skal nytes ute :-)

    flott med den fargerike ryen...sommerfarger!

    klem tone

    SvarSlett
  3. Flott krok, den går ingen steder og kan brukes når det passer for deg.
    Herlig fargeklatt den rya :) Ønsker meg en ny slik jeg også, lei den jeg har i gangen.

    SvarSlett
  4. Herlig kontorkrok - det er viktig å ha det koselig rundt seg selv om det kanskje ikke brukes så mye hele tiden.
    Jeg har også litt "bloggestopp" for tide. Kreativiteten er ikke på topp og med mange andre ting å henge fingrene i så blir det langt mellom innleggene, så jeg skjønner deg godt :)
    Ha en riktig god helg:)

    SvarSlett
  5. Så flott!
    Herlig med litt farger:))

    Ha en fortsatt fin helg ♥

    SvarSlett
  6. Sånn ein koselig kontor krok:):) drømmer Moen slik en selv, men finner ikke bordet jeg ønsker. Skal en tur innom Gjennbruken i sommer og Fretex og se;)
    Du har så fine detaljer. ! Ha en fin søndag. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  7. Håper det bare er en fase ;) hihi...
    Elsker de kreative ideene dine!
    Ønsker deg gode sommerdager!
    God klem til deg :)

    SvarSlett
  8. Enig med Toril håper det bare er en fase! :) Men det blir vel slik når sommeren er på sitt beste! :)
    Digger kontorkroken din, og den fargerika rya gjorde susen. :)
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)