tirsdag 11. september 2012

Skogens gull er godt i grunn



Når han var på tur ut døra får jeg overakt en pose
 med beskjed "rens disse du!"
Jeg kikker oppi posen og ser skogens gull
Ah, det blir en fin frokost tenker jeg, som betaling for rensingen liksom ;)

Nystekte kantareller er i hvert fall ett sikkert tegn på høst
Hans plan var å steke dem og fryse bort til biff middager utover vinteren
men jeg kunne ikke dy meg,
en liten skive med gull fortjener man vel ;)
Hi hi












Så du kjære når du lester dette, tilgir du meg? ;)

Mannen vi snakker om har hatt ett ørlite uhell med den tidligere nevnte motorsag,
ikke under min kommandering altså men vedproduksjonen.
Ett kutt i foten og ett ørlite tilbakesteg i min plan ;)
Stakkars kjæresten min!
 men vi skal nok fikse det snart, ikke sant?

(Til deg som lurt, det er ikke vedstubber, har riktignok en plan om det også )


Ha en fortreffelig tirsdagskveld :)

Klem


10 kommentarer:

  1. Nam.... det såg skikkelig deilig ut.
    AU....det hørtes ikkje så deilig ut.
    Håper alt ordner seg, tilgivelse, fot og trestubbe prosjekt. hi hi.
    Ha en super dag.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  2. Åh, høststemning!
    Nydelige bilder :)
    God bedring til mannen,
    og lykke til med prosjektet! ;)
    Ha en fin dag! klem :)

    SvarSlett
  3. Nam! Skikkelig høstfrokost.. Får håpe mannen gror raskt! Fin dag til deg, klem:)

    SvarSlett
  4. Hallo søte deg :)
    dette såg ikkje feil ut...
    nydelige bilder med herlige farger:))
    stakkar mannen !
    ønsker deg en fin dag :)
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Hei på deg:) Uff og uff, god bedring til mannen din! Så fine bilder du tar, blir så inspirert:) Takk for koslig hilsen hos meg:)) Dette så skikkelig godt ut! Lekre de norgesglassene dine. Det har jeg lyst til og prøve;) klem lille meg

    SvarSlett
  6. Hei søte deg:)
    Så godt det såg ut og stakkars mannen din,huff huff!
    Nydelige bilder,du er så flink å ta så nydelige bilder og så har du det jo så fint og:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Å, dette så godt ut!! Nam! Takk for at du deler så fristende bilder...Håper du koste deg glugg med gullet ;) Høst-feeling på høyt plan. God bedring til mannen ;) klem din vei!

    SvarSlett
  8. Fine bilder! Stakkars mannen, hørtes ikke mye godt ut...
    God bedring til han:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Heia:)
    Dette så jo utrolig lekkert og godt ut da!:)
    Stakkars mannen din! Håper han kommer seg raskt!
    God bedring til han:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Stemningsfulle fine høstbilder :) takk for koselig kommentar, ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)