mandag 3. september 2012

Flere detaljer fra stylistkonkurransen!



Tenkte jeg skulle vise flere bilder av stylingen min
 som er med i konkurransen i forbindelse med Interiør og boligmesse i Bergen
Mye jobb for ett bilde synes jeg ;)

Har du ikke sett de andre mega flotte bidragene, kikk HER

Her kommer ett dryss av bilder ;)




















Så må jeg takke for utrolig mange fine og flotte kommentarer!
- Dere er så gode og snille!
Leser hver og en og setter STOR pris på det!
Nå skal jeg ta en rundtur på besøk til dere og bli oppdatert -gleder meg!
  
Tusen hjertelig takk!

Klemmer
 

8 kommentarer:

  1. Veldig flott, og ja, slikt krev tid og konsentrasjon! Lykke-lykke til!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  2. Jeg digger det, er så fornøyd over å kjenne til bloggen din altså. Så lurt at du tok det loddet på den vafflå" så eg fant deg.
    hi hi.
    Jeg heier på deg.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  3. Kjempeflott, kjekt å få se flere bilder når du har lagt så mye arbeid i det:)

    SvarSlett
  4. Så kjempeflott,det krever tid det å style opp men så er det jo spennende å få være med i ein slik konkurranse:)
    Lykke til søte deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Masse lykke til ☺ så mange som hadde meldt seg på, det blir spennande å følgje med!!klem

    SvarSlett
  6. Hallo. Med denne lampe er det faktisk veldig interessant og vakker. Jeg så en sånn, jeg tror du vil like. Jeg foreslår at du ser.
    http://www.bocadolobo.com/coolors/shield.html

    SvarSlett
  7. Veldig fint, enig i at det er synd å bare vise et bilde ja:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Ja dette er bare proft! Heier på deg og ditt bilde !!

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)