onsdag 1. august 2012

Giveaway vinnerene er kåret!!


Så var tiden inne for å kåre vinnere av min først giveaway!
Jeg si si at dette har vært veldig gøy og gått over all forventing!

88 deltakere
254 lodd

Jeg har brukt random.org

Vinneren av to gule omaggio termokopper er: 

lodd nr 64. Li/Småtingene

Gratulerer! Håper du blir fornøyd :)




2. og 3 plasser får hver seg en ekte fransk såpe, som lukter himmelsk!
Og en pose lime og cinnamon te fra Indiska

 


Disse går til:

Lodd nr 75. Mariell

Lodd nr. 105. Lisa

Håper dere også blir litt fornøyd, selv om det er trøstepremiene ;)


Tusen Takk til alle som deltok!

Pakkene sendes i posten så fort jeg har adressene deres, send dem gjerne på mail
janne_elton@hotmail.com


Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

Klem



2 kommentarer:

  1. Heldige vinnere - gratulerer alle sammen :)

    SvarSlett
  2. Då er fargen True Sand notert - tusen takk!!! Kjekt at du blir med bloggane mine vidare! Riktig god helg til deg og dine!

    Tove

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)