mandag 6. august 2012

DIY inspirert



Fant inspirasjon hos denne fine bloggen One happy mess 
til å lage denne gøyale sveve hyllen
 Enkelt!

Borret fire hull i plankene,
(jeg brukte det jeg hadde av snøre, finest blir det nok med tau, gjerne i farge)
Tredde snøret gjennom den nederste planken, 
lagde knuter slik at den andre planken hviler på dem.
Knyte alle fire endene sammen til en sløyfe.
 Opp på veggen!

Den fikk ett strøk lysblå/turkis restemaling. (før montering så klart)
Jeg spurte min eldste hva han synes om den nye hyllen 
der den hang på sitt provisoriske sted.
Jo den likte han kjempe godt, det var fordi det var han yndligsfarge vissnok!
Da var plasseringen avgjort
Ny hylle på rommet :)












Dinosparebøsse er dåpsgave og globus og C fra kremmerhuset
 



Sebralampe med verdens fineste gutte farge ;)
Som du ser her på gutterommet er det ikke god plass :P




Ikea lampe fra gjenbruket, papirruller fra søsterene Grene
Bordet er lånt av kjære Farmor


Håper alle får en flott ny uke!

Klemmer


15 kommentarer:

  1. Så flott hylle du har laga til,likte den fine fargen på den og lampen og,skjønner godt han er fornøyd:)
    Fine ting på hylla:)
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Denne hyllen var knall tøff!
    å så var de så fint inne på gutteromrt også !
    flinke du:))
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  3. Kjempefin!
    Enig i at det var en fin farge:)

    SvarSlett
  4. For ei morsom og fin hylle. Yndlingsfargen min.
    Flinke du :)

    EVA

    SvarSlett
  5. Så smart!! Ble kjempe stilig med den fargen:)

    SvarSlett
  6. Hei. Så fin en blogg du har. Likte veldig godt de stripete vasene dine. Omaggio.
    Hvor kan jeg få tak i sånne?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Så koselig at du synes det :)
      Omaggio kan du få kjøpt i flere nettbutikker bla Hviit.
      jeg kjøpte mine på Illums i københavn :)

      Slett
  7. Heisann! Denne bloggen er jo bare eit funn!!! Du har jo allverdens gode ideear - og overskudd til å sette dei ut i praksis. Kjempefin hylle og stilig pynt, likte spesielt godt C`en:) Eg vil så gjerne takke deg for nydelig kommentar på siste innlegget mitt på bloggen. Me har vore på ferie sidan forrige lørdag. Me har vore i Oslo og Norway Cup, og stoppa litt igjen for å besøke familen. Har vore utan nettverk (vanskelig...hi, hi;) så eg har ikkje fått takka deg for oppmuntrande ord. Kjem nok til å fortsette, men har gått nokre rundar med meg sjølv. Nå må eg bare landa litt, så kjem eg nok tilbake med innlegg tenker eg:) Har fått mange koselige kommentarer på innlegget og det varmer godt. Håper du har det bra :) ønsker deg ei fin ny veke der du er, klem Kjersti

    SvarSlett
  8. Utrolig stilig hylle :)
    Herlig farge :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  9. Så stilig det ble med den hyllen!! Elsker fargene :)
    Flink du er :) (ikke rart du er min august inpirasjon, hihi)
    Ha en fin kveld videre.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  10. Diggbart!! denne ideen kan det være jeg må stjele!
    Knallfine farger, flink du er!!
    Fin fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Så morsomt at du ble vinneren inne hos Mittsitt ;) det var nok fordi du nevnte at du aldri har vunnet før, inne hos meg i går at du vant ;) hihi!
    Hylla di er kjempefin! Mulig at jeg stjeler denne ideen altså!

    God kveld til deg!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  12. Oi! Den var stilig!!:D "Legger på minnet" :D

    SvarSlett
  13. Helt herlig! Kjempefin!!
    ha en fin helg og lykke til med sofan!
    klem Hege

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)