torsdag 22. januar 2015

Om dører som lukkes og nye som åpnes!


Hei!

Så passerte senhøsten, jula og nyttår uten aktivitet her på bloggen..
Du vet, når livet endres og fokuset flyttes, trengs en pause.
Uten at det var planlagt bare ble den til mens livet levdes.
Jeg har ikke vært veldig personlig her på bloggen, av flere grunner, først og fremst fordi dette er en interiørblog og ikke en dagbok over mitt liv.
Men for dere som lurer så kan jeg si at høsten har vært tøff , mye jobbing, et samlivsbrudd, nye rutiner, nye mennesker, dører som lukkes og nye som åpnes.
Jeg er optimist og har fult og helt tro på at det det bare går fremover!
Akkurat nå er jeg på et veldig godt sted og kjenner en ny og nærende energi boble .
Bor fremdeles på samme sted, så mye endringer i interiøret er det ikke.
Har mange planer, som alltid og vil forfølge dem etterhvert.















Håper dere fremdeles vi besøke meg!

Ha en fin dag!

Klem

14 kommentarer:

  1. Hei fine du;)
    Trist og høre om tingene som har skjedd, det er alltid tøft, spesielt når man har barn.
    Men det er ikke sikkert det er så dumt likevel, for som du sier, når en dør lukkes, åpnes en ny:)!!
    Og det kan være veldig spennende det!! ;) Lykke til!

    Gleder meg til flere innlegg på bloggen din, du er så utrolig inspirerende og flink!

    SvarSlett
  2. Så godt å lese et innlegg fra deg igjen! :) Takk for at du deler litt av det som skjer i livet ditt... Kjenner meg igjen, bloggen er ikke privat, men likevel er det godt for oss som føler vi kjenner deg å få en oppdatering på hvordan du har det. <3 Gleder meg over å høre at du har det bra nå, ønsker deg bare godt i tiden fremover! :) Sender deg en god klem!

    SvarSlett
  3. Så koselig å se deg igjen her, sånne forandringer kan være tøffe ja, godt å høre at du er i gang igjen. Lykke til videre!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Så flott at du blogger igjen, har savnet deg vet du! Syns du har en veldig inspirerende stil, liker så godt bloggen din! Ønsker deg riktig fine vinterdager der du er! :)

    SvarSlett
  5. Så vondt å høre. Kjenner jo ikke deg, men kjenner jo din eks litt.
    Skulle ønske dere klarte å finne ut av det sammen. Livet er tøft,
    men som regel kommer en mye sterkere ut visst en klarer å sammen
    jobbe seg gjennom det. Men nå vet jo ikke jeg hva dere sliter med,
    så det er jo umulig å gi noe råd i den sammenhengen.
    Håper dere har tatt de rette avgjlørelser både for dere selv og barna.
    Ønsker deg bare alt godt :)

    SvarSlett
  6. Jeg heier på deg og fine bloggen din :)

    SvarSlett
  7. Skjønner at du har vært gjennom en tøff periode... Ønsker deg gode dager fremover. Klem

    SvarSlett
  8. ønsker deg lykke til med alt videre, og flott at du kan ha en positiv innstilling :)

    SvarSlett
  9. sender masse gode tanker og heier på deg<3 2015 blir knallbra!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  10. Jeg skjønner høsten ahr vært tøff - flott at du allikevel klarer å ha en positiv innstilling :)
    Ønsker deg en riktig fin vår! Gleder meg til flere innlegg fra deg :)

    SvarSlett
  11. Så godt å høre fra deg selv om høsten din har vært tung. Sender deg mange gode klemmer! Bra at du føler energien er på vei tilbake, gleder meg til flere flotte innlegg fra deg, du som er så kreativ!!
    Ønsker deg en fin fredag!
    klem

    SvarSlett
  12. Klart jeg vil følge deg:) Du er kreativ, INSPIRERENDE og har virkelig sansen for vakkert og harmonisk interiør. Og en dæsj avslappende bohemsk stil:)
    Lykke til:)

    SvarSlett
  13. Skjønne Janne så bra du er her igjen
    leit å høre<3
    heier på deg
    klart vi kommer inn på bloggen din
    det er en glede
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  14. Leit å høre at du har hatt det kjipt. Jeg har savnet aktivitet, så jeg ble veldig glad når jeg så du er tilbake. Håper våren bringer lys og varme, både i sjel og sinn. <3

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)