lørdag 24. januar 2015

N for Ny



eller Nice, Nydelig, Norge!
Eller ordet Noel, som bokstaven ble brukt til å stave, når den ble lagd før jul.
De som følger meg på Instagram så den kanskje.

3D bokstaven er meget enkelt lagd av papp.
 Du skjærer til fremside og sidevegger i papp,
gipsremser som ble brukt for å stive opp og holde sammen pappdelene (tape kan også brukes)
Ønsket maling.
Lage hull til lysene og sette inn en batteridrevet LED lyslenke.
Koster minimalt og kan gjenvinnes når man er lei den!

 



















God helg alle fine lesere!
Setter stor pris på dere!

Klem

7 kommentarer:

  1. HEI:)
    Åsååå tøff flink er du
    nyyyyt helga du søte
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Alltid moro å se resultatet av ting du lager selv, du er så flink! :) (Selv er jeg en skikkelig kløne! :) Så mye fint du hadde på skapet ditt, lampa er jo helt super altså! :)

    SvarSlett
  3. Hei. Du har en fantastisk blogg! Kan jeg spør om hvilken farge du har malt skapet på bildet i (hvis du har makt det selv, da...;-)? Mvh Elin

    SvarSlett
  4. Så fint hos deg. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i brettet på ben som du har på øverste bildet ?

    SvarSlett
  5. Skal ikke se bort i fra at jeg blir nødt til å herme etter denne idéen. Kjempefint!

    SvarSlett
  6. Så enkelt og så fint! Jeg er skrift-og bokstav-nerd, så jeg elsker bokstaver i interiøret, i alle former og farger.

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)