lørdag 8. juni 2013

Vinner!


To søte og sommerlige kopper fra Bloomingville flytter ut og finner sin nye eier!
I stede for å bruke den tradisjonelle random number generator velger 
min søster et radom tall mellom 1- 140 lodd

..................... betenkningstid....................

 Vinneren er lodd nr 122
Som er Janne med bloggen Himmelberget 
Gratulerer :)

Ekstra gøy er det jo å faktisk ha truffet deg navnesøster, hihi :)

Send adressen din på mail til:
janne_elton@hotmail.com

 

Tusen takk for koselig gratulasjoner,
For noe søte , snille og flotte lesere jeg har!
:)

 Fortsatt God Helg!

Klem

4 kommentarer:

  1. Ååååååå, no blei eg glad !!!
    Så kjekt å vinna dei fine koppane :)
    Tusen takk !
    Og takk for sist, Janne :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren! Men aller mest; HIPP HIPP HURRA for deg!! Gratulerer med dagen :) Jeg ser at du har kosa deg på tur, dette sååå gøy ut!

    SvarSlett
  3. GRATULERER MED OVERSTÅTT SØTE JANNE:)
    HELDIG VINNER SOM FIKK DISSE LEKRE KOPPENE
    FIN SØNDAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gårsdagen! Håper du hadde en FIN dag! :) Og gratulerer til den heldige vinneren! :)

    God søndag!

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)