tirsdag 18. juni 2013

Ferdig med min Pippi pillow!



Endelig ferdig, faktisk før helga!
Veldig fornøyd, dette garnet anbefales alle!
 Fra alpaca society 
Så mykt, varmt og behagelig!
Kan kjøpes hos Crush Consept om ikke lenge.
Pakken inneholdt også nydelig perlemors knapper.













Skal definitivt lage meg en skappelgenser i samme garn!
jeg skal nok ikke strikke den selv.. er for treg!
Min gode nabo er en reser og ville gjerne hjelpe en stakkars frysepinn!
Hihi ;)


Ha en fin solfylt dag!

Klemmer

18 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin!
    Ha en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  2. Hihi godt du har ein flink nabo og som vil hjelpe deg då må ein jo bare takke:)puta blei så fin og den kommer me til å ha stor gledeav,liker at den ikkje er ferdigkjøpt:)

    Ønsker deg ein fine dag❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. denne puten var så fin og man kan se at det er et deilig og mykt garn ....kanskje jeg skulle strike en selv, men må vente til høsten, nå rekker jeg ikke .....så mange planer.

    klem tone

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny selvstrikket pute!!
    Synes du har vært flink som har klart å strikke
    på denne tiden!!:)
    Den ble bare nydelig!!
    Det er så gøy å se på de forskjellige putene som blir ferdig etterhvert nå fra dere bloggtreffere!!:)
    Den passet perfekt hos deg:)
    Tror det blir ei pute på meg også til høsten. Det garnet ser bare deilig ut!!:)
    Ha en fin sommerdag!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  5. Kjempefin pute og garnet ser helt nydelig ut:)
    Flinka:)
    Selv har jeg fått helt dilla på hekling, så nå er et lappeteppe under oppseiling...
    helt grei sommerpyssel:)

    Ha en finfin tirsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Herlig pute,skappel genseren i garnet kan anbefales:)
    Ha en nydlig dag!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  7. Åh, for en nydelig pute. Du er flink! :) Liker veldig godt interiøret ditt.

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  8. HERLIG PUTE
    SÅ FLINK DU ER
    GODT MED GODE NABOER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  9. Så fiiin ♥
    Og sikkert vledig god og kose med på vinteren:))

    SvarSlett
  10. Åh, så fin! At det er mulig å være så flinkis! :)

    SvarSlett
  11. Så fin den ble ! Flinka !

    Jeg har spart min til feriestrikk ;)

    Klem, Hanne :)

    SvarSlett
  12. Flink du er!!! Eg er ubrukelig... Haha... Sender den til bestemor! :) lol...
    Nydelig fin ble den :)
    Vi lager loppis :) gøy!!

    Klems Diana :)

    SvarSlett
  13. Så fin den ble :D

    Ha en fin Onsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  14. Wow! Så lekker! Du er virkelig kreativ og flink! God onsdag til deg. Klem fra Beate

    SvarSlett
  15. Så fin den ble :-) Nå fikk jeg lyst til å strikke med en gang! Skal starte på Marius-genser til lille frøkena mi. Og siden jeg skal i syforening i dag må jeg visst bare ut å handle. Hi-hi. Håper dagen din blir fin. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  16. Den puta ser virkelig god ut.
    Sikkert myk og god å slegge hodet på
    til en liten middagshvil?
    ønsker deg fortsatt mange gode sommerdager :)

    SvarSlett
  17. Så rask du var!! Eg har valgt å strikke det som enten blir eit teppe eller eit sjal, alt etter kor stort det blir...;) enig i at garnet var deilig!
    Bare ein dag igjen her, så er det ferie. Litt rart også, liker veldig godt å gå på jobb. Men det er jo selvfølgelig deilig med ferie, må bare komme inn i feriemodus først...tar ca ei veke det:) klem til deg, Kjersti

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)