søndag 30. september 2012

Naturen vil inn!



Høsten har kommet..
Vinter, kulde og frost er uunngåelig og rett om hjørnet.
Nå er det på tide å ut og samle materialer fra naturen.
Mose, kongler og kvist.
Det er ingen jul uten vett du ;)
Konglene er i det minste samlet!
Men mosen må finnes og sankes før frosten kommer ;)
I morra kansje..

Fjor årets lerkegrener har nå kommet frem igjen.










  



Trollhassel fra blomsterbutikken ;)
Hadde bare den vinballongen vært full av vin, kunne vi gått vinteren i møte når som helst ;)
Ho ho ho!



Håper alle får en flott ny uke :)

Klemmer



14 kommentarer:

  1. Hi hi, i starten her så hørtes du ut som en maur som forberder vinter føden..men jeg kjenner meg igjen
    Ungene har samlet kongler og kvister og mose har jeg fikset, blir ikkje rette stemmningen uten.
    Men i år tror jeg rett å slett at jeg skal ha litt mer tolmodighet med å ta inn mosen etter den har tørket, så slipper vi så mye krypdyr på julematen...tihi,,snakker av erfaring.
    Ha en flott kveld klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Jeg bare elsker stilen din!! :)
    Tenkte meg en tur i skogen denne uka jeg også..
    Har så lyst på nydelig fargerike høstblader i en vase :)
    Og kongler og mose.. selvfølgelig! ;)
    Herlig ny uke til deg! Klemklem :)

    SvarSlett
  3. Jeg er så enig, så enig! Høsten byr på så mye flott natur så noe må komme inn :)
    Kongler, lerkekvister, greiner og pinner er allerede på plass her også. Nå mangler bare mosen til årets adventstake!

    Det var forresten utrolig stilig med den lampa sammen med de fargene på det øverste bildet!
    Klem

    SvarSlett
  4. Er så herlig med naturelementer:)) Lerkegreiner SKAL jeg ha tak i snart!:)) Lekkert har du pyntet!

    SvarSlett
  5. Du gleder deg til jul skjønner jeg :) Men, faktumet er jo at det ikke er så lenge til :) Jeg har allerede begynt å tenkte ut hvordan jeg skal pynte til jul :P

    Flotte bilder :) Er så herlig med naturelementer.

    Ha en flott uke Janne :)
    Klemmer

    SvarSlett
  6. Herlig, jeg elsker og ta naturen inn:)
    Her har også lerkegrenene kommet frem ♥
    Flotte bilder!

    SvarSlett
  7. ja,du sier noe. mine fine kongler og lerke grener ligger ned pakket med jule pynten, men tror jeg skal få ånden over meg denne uka, å hente de ned fra garasjen ;-) nå skal vi trappe ned på hus prosjektet, for vi nærmer oss ferdig ute ;-)

    du har en sånn fin stil, jeg tenker at jeg ønsker meg alt det der ;-)
    ha en god mandag. klem

    SvarSlett
  8. HERLIGE BILDER SOM VANLIGT!
    DU ER SÅÅÅ FLINK!
    JA NÅ ER DET PÅ TIDE Å HAMSTRE:))
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  9. Hihi alltid så kjekkt å titte inn til deg og er det ikkje fart kor masse me tar inn i hus på denne tida og det passer jo så fint inn og med natur i hus,må visst ut å sanke litt inn eg og men nå har det regna sån at alt er så vått men men:)
    Når vi var på vei til barnehagen idag fant minste et stort høstblad og det var veldi flott så nå er det inn i hus:)
    Vakre bilder som alltid hos deg:)

    Ei flott ny veke til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Ja, du sier noe der :) Man må kose seg med juleforbredelser før :) Jeg pleier å starte jul 1 desember jeg :) Går i julestemning frem til den 31 :P

    Takk for at du sa ifra :) Jeg har ikke fått med meg at det er bloggtreff på CC jeg, har ikke vært noen plass eller på nettet å sett noe :P Er det for alle bloggere eller er det interiør relatert? :) Jeg skal iallefall delta :) Det håper jeg du skal også? :)

    SvarSlett
  11. Hei på deg.
    Hi,hi...kul (men tom) vinballong ;))
    Gøy og dekorativt å ta med litt natur inn. Vårt dårlige vær frister ikke mye å gå ut i naturen, så da får naturen komme inn til oss ;)
    Ønsker deg en riktig fin kveld ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  12. Hei *smiler*
    Åh så lekre bilder!
    Takk for alle gode og fine ord du til stadighet legger igjen hos meg, søting!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  13. For noen herlige farger og bilder! Så fint er med lerkegrein, skikkelig dekorativt:) Tusen takk for koslig hilsen hos meg;)) Klem lille meg

    SvarSlett
  14. Herlige bilder! Så mye fint man kan ta med inn om høsten, hele fargeskalaen ute minner jo bare om kos;) Klem

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)