lørdag 8. september 2012

100 innlegg og ny hylle..



Dette er mitt 100 innlegg.. 
Utrolig hvor fort tiden har gått, kjennes ut som det var i går jeg startet bloggen!
Dette har vært veldig gøy så langt, tror jeg kan si det blir hundre til ;)
Må jo så klart feire med en giveaway... mer om det siden!

Denne uka har vært travel så det eneste jeg har gjort interiørmessig er å 
male en hylle, skrudd den opp og dekorert og tatt bilder.. å det spredt over hele uka, hehe 
Ting tar tid!!
Kjenner at jeg faktisk blir litt sur hvis jeg ikke har tid til interiørgreier.. flere som her det sånn?

 Men hodet har mange prosjekter!
Tre fridager til rådighet må bare bety at i hvertfall ett kan gjennomføres.
Det innebærer en motorsag... mannen må trå til med den altså ;)





















Tusen takk  

for alle kommentarer dere legger igjen!
Leser alle og blir like glad hver gang!

Ønsker alle dere en fin helg!

 Klem


23 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Veldig morsomt at du har hengt en hylle over sofaen din for det skal nemlig jeg også *ler* Har planlagt Ikeatur for hyllekjøp hele uka men det ble aldri noe av, så nå har jeg spurt min bedre halvdel om å dra dit i dag (altså på en lørdag formiddag) og det falt merkelig nok ikke i veldig god jord... så hylla lar nok vente på seg ennå noen dager.. Planen er klar og mye av pynten er alt kjøpt... Og da er det det ikke så enkelt å måtte vente... Sån er det.. utolmodig- akkurat som barna.. Og ikke fritt for at jeg blir i litt dårlig humør når man ikke får tid til interørgreiene sine..så jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Spent på ditt motorsagprosjekt! Ha en strålende lørdag! klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 100 innlegg.
    Vi interiør bloggere er en egen rase, jeg ser likheter i de som driver med jakt, (les:mannen min)går det en helg uten han får vært litt på jakt så blir det dårlig stemmning...hi hihi (sangen til Sondre Lerche) og jeg er jo ikkje hakket bedre.
    Så tror du føler det ganske normalt- lidenskap heter det.
    Ha en super helg og lykke til med prosjekter.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  3. HALLO SKJØNNE DEG :)
    JA KJENNER MEG APSELUTT IGJEN:)
    DETTE BLE VELDIG KOSELIGT !DU ER SÅÅÅ FLINK OG DEKKORERE !
    FINE BILDER FRA ALLE VINKLER !
    ØNSKER DEG EN FIN DAG :)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Hei:)Gratulerer med 100 innlegg! Du er jo bare så kreativ! Jeg også blir sur og irritert,når jeg ikke får tid til det som bobler over i hodet:)) huff.. men men.. Den hyllen ble kjempe fin. Kjenner jeg har mer og mer lyst på sort:) Syns den turkise puta var så fin, hvor har du fått tak i den?;)) Ha en fin lørdag! klem lille meg

    SvarSlett
  5. Det ble kjempefint med hyllen :) Er det en vanlig ikeahylla du har malt svart?

    Du er absolutt ikke den eneste som blir litt sur når hodet bobler over av interiørideer og huselige aktiviteter som burde vært gjort. Jeg syns egentlig det verste er når det er dårlig lys ute og bildene ikke blir noe bra (men det er det vel bare å venne seg til framover), eller når man er hjemme akkurat litt for sent fra jobben til å knipse.

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefin hylle! Veldig fin pynt og:)
    Kjenner altfor godt til det med at ting tar tid ja...huff...
    Klem

    SvarSlett
  7. Flott hylle, og så fine ting oppå! Har blitt nokre nye her også siste vekene. Ikkje så nøye at ting tek tid, men at det er litt framgang heile tida! :) Då blir ein enno meir fornøgd når ting kjem på plass. Det er i alle fall det eg trøystar meg med.

    Fortsatt fin helg,
    klem,
    e :)

    SvarSlett
  8. Kjempeflott hylle! Ingen liten jobb det, da!
    Likte veldig godt stylingen din - lekkert!

    Ha en flottings lørdag videre!
    Her er bordet dekket, og hvitvinen på kjøling - venter bare på et vennepar ;-)

    :-)

    SvarSlett
  9. Hei skjønne deg:)gratulerer så masse med 100 innlegg,du har ein flott blogg og et nydelig heim:)
    Eg har så lyst på ei slik fin hylle eg og,er det på Ikea ein får tak i sånt ein trenger for ei hylle,du så fine ting du har oppå,nydelig:))
    Fine lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med 100 innlegg :) Blogging er gøy, en flott hobby :)

    Jeg kjenner meg absolutt igjen, det er litt liten tid til prosjekter her om dagen også så jeg merker alt ikke er som det skal :)
    Du er heller ikke alene om å ha mange prosjekyer i hodet, jeg drømmer om interiør om natta :P Våkner å tenker det er hundre ting jeg skal gjøre/lage :P

    Kanskje vi er interiør-holics ?:P

    Ha en fin helg :)
    Klemmer :)

    SvarSlett
  11. Grattis med 100 bidrag :-) ja dagene går i ett - kjenner også jeg blir litt irritert når jeg ikke får tid til å dille kuttes interiør i hjemmet :-)
    Ekstra gøy når en har tid da! Nyt resten av helgen !

    SvarSlett
  12. Heia:)
    Gratulerer med 100 innlegg og ny hylle:)
    Jeg har det akkurat som deg- blir glad når jeg får tid til interiør-ting-dalling:)
    Det har blitt litt lite på meg når min lille prins krever mammaen sin og vil
    ligge i armene mine hele tiden. Og det er jo så herlig og da:)
    Er spent på hva motorsagen skal gjøre..hihi
    Fin lørdagskveld til deg:)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med 100 innlegg! Og ny hylle, så fint det ble, og så fint det er hos deg=)!
    Så deilig med langfri, jeg har fire fridager nå, og det er så godt!

    Fortsatt fin helg til deg!

    SvarSlett
  14. Så flott på hyllen din, og gøy med 100 innlegg:))
    Herlig med langfri, spennede og se reultatet av prosjektet ditt:)

    Ha en fin søndag:)

    SvarSlett
  15. Så flott på hyllen din! Herlige kontraster og sammensetninger!
    Gratulerer så mye med 100 innlegg! :-)

    En flott søndag til deg! :-)

    SvarSlett
  16. Superfin hylle med en herlig kombinasjon oppå! Du er utrolig god på styling...

    Super søndag ønskes deg.

    Titt gjerne innom meg, og delta i mitt blogglotteri. :)

    Klem fra nord*

    SvarSlett
  17. tusen takk for fine ord du la igjen på bloggen min- og takk for titten på din kjempe flotte blogg, her kjem eg på besøk igjen:)

    Camilla

    SvarSlett
  18. Så fin hylle! Og så flink du er å dekorere den! Har alltid problemer med sånne hyller:P Spennende prosjekt da;)

    SvarSlett
  19. Tusen takk for så koselig kommentar hos meg :D Vasen er fra Bohus, tror egentlig det er en lyslykt! Kjenner meg så igjen i det du sier.. Har alltid masse prosjekter og planer i hodet, og kun en brøkdel som blir gjennomført med travle dager. Men så er det jo så gøy når det først blir gjort :) Gratulerer med 100 fine innlegg alltid koselig og inspirerende å titte inn til deg! Klem

    SvarSlett
  20. Gratulerer med innlegg nr 100!
    Jeg sa jo at bloggen din kom til å bli en suksess bare du startet, og jeg hadde visst rett ;)

    SvarSlett
  21. Nei ingen elgefestival på meg:) Var dere der?:)

    Ha en flott uke du også:)

    SvarSlett
  22. Gratulerer med innlegg 100!!! Utrolig hvor fort det går ;)

    Gleder meg til å se neste prosjekt. Kan det involvere en trestubbe kanskje?

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  23. Hei. Ser du har fine svartstripete putetrekk i sofaen din. Ønsker meg sånne, men hvor får jeg tak i dem?:))

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)