søndag 14. september 2014

Høst!



Elsker høst!
Fargene, lukten, den crispy lufta.
Skjerf men fremdeles varme fra sola.
 Mørke kvelder, varme drikker eller god rødvin
(og tør nesten ikke si det men.. snart jul.. ;))

Denne høsten har vært ekstra spennende for min del.
To høst reportasjer ute i to forskjellige blader!
BoligDrøm og Kamille!
Veldig veldig veldig gøy!
 Akkurat hva jeg drømte om den gang jeg begynte å blogge 
men ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd det skulle skje :)












 



En ny sofa har kommet i hus, selvfølgelig kjøpt brukt! 
Gjenbruk ER tingen og likebra som nytt!

En annen ting som er fint med høst er lysten på forandring øker og fører til gjennomføring!
Det vil skje litt rundt omkring her fremover.. hvis jeg får tid da ;)

Ha en fin kveld!
Takk for fine, herlig og god ord og tilbakemeldinger på reportasjene!
 

Klem

7 kommentarer:

  1. Hei :) så utrolig lunt og koselig hos deg. Disse nydelige bildene dine gjør at jeg har lyst å krype opp i sofakroken din der:):)
    Gratulerer med reportasjene. Så velfortjent flinke deg!:)
    Ha en fin uke! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Alltid morsomt når drømmer går i oppfyllelse :)
    Jeg gleder meg også til høsten setter inn for fullt. Her er det deilig sol og høye teperaturer enda ;)
    Fin uke til deg :)

    SvarSlett
  3. For en nydelig lun og deilig høststemning i stua di :) Gratulerer så mye med reportasjene. Kjempe morsomt. Tenk at det gikk i oppfyllelse ;) Ønsker deg en flott start på ny uke.
    klem klem

    SvarSlett
  4. Så lekker sofa krok.
    Hadde veldig sansen for det fine svarte
    brettet med kul pynt :)
    God høst

    SvarSlett
  5. Herlige bilder som minner om høst.
    Godt å kunne lage det koselig inne nå,
    selv om sola skinner ute.
    En flott reportasje i Bolig drøm.
    Skikkelig flott uteplass.
    Ha ei herlig høstuke :)

    SvarSlett
  6. Så koslige bilder! :) Og grattis med to reportasjer! :)
    Og du, jeg gleder meg til jul jeg også! ;)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefin reportasje i Kamille, den andre har jeg dessverre ikke sett. Stas å få reportasjer altså, det kjenner jeg meg igjen i! Har riktignok ikke hatt en sånn full interiørreportasje hjemme ennå, men når kjøkkenet blir nytt, daaa! ;) Høsten er ei fin tid, håper du koser deg masse! Og det kommer til å gå fort til jul, haha.. men er ikke helt klar for det ennå altså, først høst! :)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)