mandag 4. august 2014

Hannah Lemholt foto


Plutselig har det visst gått en mnd uten blogging..
Jeg skylder på været jeg.. man sitter jo ikke inne når det er syden i gamle landet ;)

Men det har faktisk skjedd litt på interiør fronten også.

 







Skjell-DIY finner du her


 En vegg har blitt malt i Jotuns Pure Color, fargen heter "form"
og Hannah Lemholt bildene jeg kjøpte for to mnd siden har kommet opp.
Bildene har jeg bestilt fra Love Warriors  HER
og er en moodboard portfolio med 11 bilder og 2 print
Jeg har samlet 6 av dem på denne tavlen.






Fantastisk nydelige bilder! Bør sees i virkeligheten!
Er så utrolig fascinert over dyktigheten til denne dama!
Rett og slett elsker alle verkene hennes!
Og med tiden skal flere av dem samles til et større moodboard.
Ønsker meg et av de store bildene hennes også 
men synes det fortjener litt større veggplass enn jeg har her.

Anbefaler på det sterkeste å sjekke ut Love Warriors









Takk for at DU kikker innom, setter stor pris på besøk og kommentarer, 
til tross for solid feriestemning på bloggen i sommer ;)
En uke ferie til på meg så er det forhåpentligvis tilbake til normale rutiner og masse blogging ;)

Fortsatt god sommer!

Klemmer
 

7 kommentarer:

  1. Du har helt rett! Man sitter ikke inne i det fine været som har vært denne sommeren - det har blitt lite blogging hos meg også :P
    Nydelige bilder, jeg må ta en titt her skjønner jeg :)
    Ønsker deg en fortsatt fin ferieuke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Likte den fargen du har brukt på veggen, likner litt på den jeg har malt badet mitt med, kalkgrå. Har lagt ut bildet av det på bloggen min. Nydelige bilder du hadde der, de må jeg kikke litt nærmere på! Ellers så må jeg si at jeg er en stor fan av deg, så jeg ble veldig glad da jeg så du hadde postet et nytt innlegg! :) Elsker stilen din, du er såå flink altså! Nyt de siste feriedagene dine! :)

    SvarSlett
  3. Så lekkert! :) Den fargen passer jo perfekt hos dere!
    Og bildecollagen var superfin! :)
    Ønsker deg fine dager!
    klem

    SvarSlett
  4. SÅ kule bilder :) Herlig farge på veggen, skikkelig tøft!

    SvarSlett
  5. Hei, så flotte bilder :-) Likte dem godt :-)

    SvarSlett
  6. SÅ enig med deg, nydelige bilder og ein dyktig kunstner! Stilig satt saman i denne flotte rama. Det var litt artig då eg såg ramma du bruker, er nemlig på jakt etter ei slik ramme som eg skal spraylakke matt kvit og sette speil inn i. Det skal få henge ved inngangsdøra ved hovudinngangen vår. Må bare få tak i ei passe stor ramme med passe struktur/ mønster på ramma først...har ein plan om å dra innom Bruktbua i neste veke. Reknar med du har spraya den sjølv? Eller er den kjøpt?

    Fantastisk sommar me har hatt i år. Lite tid brukt til blogging i det siste og eg har hatt lite lyst å dra i gang ulike interiørprosjekter også. Har nokre stolar eg har begynt å spraymale...men det er visst litt tungt å fullføre kjenner eg. Inspirasjonen kjem vel igjen!!?! Regn her hos oss i dag. Håpar du har det bra, klem

    SvarSlett
  7. Så flott stue du har og flott moodboard. Enig med deg at det er vakre bilder ! Og det var veldig fin ramme også.

    Nyt kvelden klem fra Monica

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)