onsdag 30. oktober 2013

Høst eller julepynt?




Det sniker seg inn litt pynt, la oss kalle det "senhøst" pynt,
i form av grantrær.
Synes det er koselig med naturelementer inne. 
Faktisk veldig nødvendig å ha noe organisk og levende sammen med andre døde ting
Det gir liv og kontast.
Geviret har skiftet plass, har engentlig tenk det skal opp på veggen der bilder henger men
må finne på en lur måte å henge det opp på først.
Tips mottas med takk!




 Peace puten lagde jeg i fjor og solgte noen på marked.
Har andre puter tilsalgs i år.. hvordan de blir vises en annen dag ;)















Ha en riktig så flott dag!

Klem

12 kommentarer:

  1. jeg har flere av disse grantrærne inne, men for meg er det høst ....er så flotte, men dem varer ikke lenge før dem drysser, d er det ut :-) jeg bruker hvite blomster til jul, som svibler og ameryllis :-)

    nydelige bildet hos deg.....alltid flott!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Jeg synes ikke at det er specielt julet med gran træ inde.
    Synes bare det var rigtigt fint.
    Har været inde på bloggen og se hvordan du harlavet denne fine pude med peace på.
    Sikke et arbejde.
    Flot er den.
    God og dejlig dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. rett og slett kjempelekkert! :) Digger gran treet, tror et slikt ett må inn hos oss også. ;)
    Ha en fin dag!!
    klem

    SvarSlett
  4. Skikkelig koslig hos deg:)
    Ha en fin dag!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. DU HAR DET BARE SÅ TØFFT
    JEG HÅPER PÅ Å KOMME MEG UT Å FINNE LITT I NATUREN
    EN AV DAGENE NÅ
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Så fin pute og skapet er heilt nydelig, har eit lignenede i ferskenfarga. Messing har eg og funne fram, fint med det gyldne mot det blå :)

    SvarSlett
  7. En må jo ta inn de små juletreene mens
    en enda får de opp av jorda.
    Har hentet noen som er plantet ute.
    Men jeg må få tak i noen til å ha inne også.
    Må nok en tur ut en av dagene.
    Flotte puter. Har lyst til å lage ei pute med
    knappemønster. Håper jeg rekker det før jul.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  8. Synest det er så koselig å pynte med naturen inne eg og det blir jo flott høst/vinterpynt og det er fullt lov:)
    Nydelige skapet ditt❤️
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Flott stemning:)
    Er så herlig og begynne denne snikpyntingen eller høstpyntingen som vi kan kalle den:))
    Deilig med litt gran inn, det dufter jo så herlig ♥

    Flotte bilder!

    SvarSlett
  10. Jeg elsker skapet ditt og måten du innreder på. Lekkert!

    SvarSlett
  11. Hei hei. Er på jakt etter den perfekte mørkegrå fargen til trappa mi. Hva heter fargekoden på det fineskapet ditt? Og ser man godt støv/rusk på den?

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)