mandag 18. februar 2013

In progress!


Jeg planlegger små små endringer av kjøkkeninnredningen,
selve rommet hvor den står er knøttlite og svært lite vakkert med bjørkelaminert innredning.. æsj!
 Meeen forhåpentligvis blir det litt finere om jeg får til mine planer ;)
 
 Enn så lenge, bare kjøkkenbenk pryd å ta bilder av :)

 









Brødboks fra Åhlens, fjøl fra HK Living og to hjemmelagde,  bamus bestikk, salt og pepper fra Nicolas Vahè,  gammel teboks, trebolle fra sagaform, bokser fra Kremmerhuset.




Har vært en dårlig bloggevenn i det siste..
Mye, både negative og positive ting opptar litt for mye av meg for tiden.
Men jeg kommer sterkere tilbake.
Følger med hos dere selv om jeg ikke kommentere så mye :)


Håper alle får en flott ny uke :)

Klemmer

16 kommentarer:

  1. for en nydelig og innbydende kjøkkenhjørne....masse flott....som hadde passet inn her også :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Spennende hva slags planer du har , herlig kjøkkenhjørne med fine ting !
    Likte veeeldig godt fjølene dine :)
    Håper det positive overgår det negative fremover :)))
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja noen ganger må en klare seg med små forandringer.
    Et flott hjørne av kjøkkenet ditt.
    Ønsker deg ei god uke med mange positive opplevelser :)

    SvarSlett
  4. Kjenner meg igjen i det du skriver. Kjøkkenet vårt er snart 12 år og eg har heilt andre ønsker og behov nå enn i 2001! Me har også bjørkelaminert innredning og svart benkeplate og mellom benk og overskap. Ønsker meg nytt kjøkken....men det koster tid og penger! ;) alt til si tid you know! Delikate farger du har satt saman her. Sender deg gode tankar og håper ting fell på plass etter kvart. Stå på, eg er sikker på at du er ei tapper sjel! Klem til deg

    SvarSlett
  5. Planer og drømmer er viktig! Ønsker for deg at det negative som opptar tiden din blir mindre dominerende framover.. :) Og så syns jeg det var inspirerende bilder! :)

    SvarSlett
  6. Det var veldig fine kjøkkenbenk-ting du har da :) Gleder meg til å se hva du finner på! Du er jo alltid så kreativ, så det blir sikkert morro.

    SvarSlett
  7. Flotte detaljer da:))
    Her er jheller ikke kjøkkenet noe og vise frem desverre...
    Men håper kanskje det blir en løsning etterhver, en nødløsning i allefall:))

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  8. Fiiiiine detaljer:)og en herlig blogg. Linker til deg inne hos meg, håper du synes det er greit?

    Annelise:)

    SvarSlett
  9. Hei skjønne deg:)
    Så herlige og flotte ting du har der på benken og håper du får gjort noko med kjøkkeninnredningen og:)fjølene dine er kjempefine!
    Håper det positive overskygger det negative mest mulig,livet er ikkje lett alltid og ofte er det tunge og tøffe tak men så godt det er med dei smågleder imellom då!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Hei min kjære Janne.
    Så kule bilder og så mange fiiiiiiiiine ting oppå.
    Spennende med endringer hjemme både små og store.
    Jeg håper inderlig at alt er bra med deg fine.
    Ønsker deg en stilig tirsdag.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  11. Så fine detaljer :-)
    Du... du har faktisk vunnet gave nr 5 i gavedrysset mitt :-)
    Lysglass fra Wik & Walsøe!
    Send meg din postadresse slik at jeg kan sende den til deg :-)
    Ha en flott uke!
    Klem

    SvarSlett
  12. Og sånn en fin kjøkkenpryd! :)

    SvarSlett
  13. SÅ MASSE FLOTTE TING DU VISER HER
    SPENNENDE Å SE VILKE PLANER DU HAR
    PASS GODT PÅ DEG SJØL
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  14. Herlig kjøkkenkrok, jeg likte spesielt godt de hjemmelagde skjærefjølene:)
    Det blir fort noen forandringer på kjøkkenbenken hos oss også - jeg skal faktisk sette i gang nå med det samme!
    Fin uke til deg :D
    Klem

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)