fredag 8. juni 2012

Hva ble denne tingen brukt til?


Denne runde oppbevarings tingen her kjøpte jeg på loppemarked i fjor 
og jeg undres fremdeles på hva den opprinnelig er ment til..
Har prøvd å finne opplysninger på nettet men uten hell.
Så hvis noen der ute har den ringeste anelse hadde jeg blitt hoppende glad.


Stow away from boiler! hva? en kjele? hvorfor? kunne vært gøy å visst!




De vakre hundekjeksene, nettopp i blomst her på høyfjellet ;)






Ha en nydelig dag!
Jeg skal feire bursdagen min..  på jobb ;)

Klemmer



8 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! I dag skinner sola for deg:) Nydelige bilder du viser oss. Hundekjeks er flott blomster.

    Ønsker deg en strålende flott helg!
    KOs deg!

    Smiil og klemmer fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) ja, stemmer hundekjeks er mer riktig, gikk litt i surr der gitt ;)

      Slett
  2. Gratulerer så mye med dagen!
    Kan dessverre ikke hjelpe deg med hva den har blitt brukt til, hadde vært morsomt å visst det ja...
    Kos deg masse i dag og i helgen!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg blir alltid så glad når jeg snubler over fine blogger! Og denne var veldig fin. Liker stilen din skikkelig godt. Gleder meg til å se mer.. Legger meg derfor til som følger!

    Hilsen Turid
    PS. Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen! :)
    Fine bilder som alltid!
    God helg til deg og dine :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen! Aner ikke hva den greia har blitt brukt til, men den var knalltøff! Kjempefine bilder:) Håper dagen din har vært fin. Smil:)

    SvarSlett
  6. Hipp hurra og gratulerer så mye med dagen!! Feires på jobb? Håper litt eiring hjemme også, da.) Tusen takk for grom kommentar, likte meg godt hos deg også! Så nydelig den lyslenka di er! Skal se etter en slik på C Ohlson i morgen, til festlokalet:) Aner ikke hva den treboksen er fra, men flott var den.) Klem i natta;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse med dagen!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)