tirsdag 2. september 2014

Utstillings-skap tilsalgs


Frk Elton leker seg i boden og drømmer om å blir møbelsnekker :)
Nå har jeg bygd dette skapet og det søker ny eier :)

Dette unike og rustikke skapet er bygget i heltre med gamle vinduer som dører
Målene er 95 cm bredt, 95 cm høyt og 33 cm dypt.
Det er malt hvitt innvendig og svart utvendig.

Passer perfekt til å stille ut fine ting!

















Jeg lager skap i flere dimensjoner og farger.

Er du interessert eller har noen spørsmål?
 
Ta kontakt på frkjanneelton@gmail.com


3 kommentarer:

  1. Så ultrolig flink du er! dette bør du absolutt satse på:)
    klem Cathrine

    SvarSlett
  2. WOW!! :) For et nydelig skap! Dette kan du Janne! :)
    Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg absolutt villet hatt dette skapet. :)
    Ønsker deg en nydelig tirsdag!
    klem

    SvarSlett
  3. After examine a number of the weblog posts on your web site now, and I truly like your method of blogging. I bookmarked it to my bookmark web site record and will probably be checking again soon. Pls check out my website as effectively and let me know what you think....Cccam Server

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)