søndag 22. juni 2014

Fotogene kaker



Under helgens lillehammerdagene var det besøk av det internasjonale matmarkedet
All verdens godsaker i form av mat, oster, spekemat, godis og kaker..
Jeg elsker tapas og fingermat og kan lett bruke mye penger på en slik tilstellning!
I ren furting over at pascal bakeriet ikke hadde stand i år 
(skulle jo ha sitronterte .. og ..og  ) gikk vi "nuts" i donutsjappa 
Vi måtte jo teste alle!
Dermed hadde vi donut-smaking med gutta vel hjemme i går ;)
Må nok bare innrømme at de ser bedre ut enn de var.. hehe ;)
Men fotogene er de ;)
 


















Saster på en del blogginnlegg fremover.. Kryss i taket!
Plutselig, som lyn fra klar himmel har energien og inspirasjonen sneket seg tilbake
og jeg kjenner jeg har masse som må deles. Fantastisk!


Klemmer

8 kommentarer:

  1. Det er så herlig når blogfelysten endelig kommer tilbake og man føler man har noe å dele :)
    Jeg gleder meg til å se/lese om hva du har på hjertet!

    SvarSlett
  2. Små kaker er fine modeller ツ
    Og de der så skikkelig gode ut!!

    SvarSlett
  3. Love sweets on a sunday, the perfect weekend model.
    Hope your weekend was fine... and sweet.
    klem
    Stína sæm

    SvarSlett
  4. Fristende & nydelige bilder ღ
    - og så herlig å høre at energi
    og inspirasjon er tilbake :)
    Kjenner meg godt igjen her,
    ikke kjekt å være "nede" for
    tellinga... Gleder meg til å
    se hva du har å dele - ønsker
    deg en superfin ukestart ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Så nydelige og fristende bilder:))
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Nam! :) De så iallefall gode ut. Nydelige fristende bilder! ;)
    Så gøy å høre at blogglysten er tilbake! Gleder meg til å se alt det kreative du har å bidra med!
    Fin kveld til deg snuppa!
    klem

    SvarSlett
  7. Herlige bilder! Så gode ut ;)

    Fin onsdag til deg!
    Klemmer

    SvarSlett
  8. De ser gode ut! Kjipt når de ser bedre ut enn de smaker. :)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)