torsdag 27. mars 2014

Spørsmål og et tips!



Heisann! lenge siden sist ;) 
Ukedagene flyr vist avgårde, men hei!! det er jo selve livet som leves ;)
Jeg har hele tiden holdt tilbake på hva jeg deler og skriver om her på bloggen, svært lite om hverdagen og livet blir publisert, nesten bare det overfladiske interiøret vi lever i.
Men det er altså ikke tilfeldig, men et bevisst valg. 
Både for å skjerme guttene (jada det finnes ett og annet bilde av dem her men det blir ingen vane ) 
og fordi jeg ikke er heeelt komfortabel med tanken på hvem som faktisk leser det..

Så spørsmålet mitt er.
Gjør det bloggen upersonlig, kjedelig og uinteressant? 
Holder det med overfladiske bilder av interiør?
Jeg spør for og få ærlige svar altså ;)














Så til tipset!
Oppbevar duftlys under glassklokker for å bedre bevare duften i det!
Når lyset ikke bruk såklart ;) hihi 
Ganske dekorativt også!

Ha en fin kveld :)

Klem


10 kommentarer:

  1. Overhodet IKKJE upersonlig, kjedelig og uinteressant!! Ei heller overfladisk!! Eg har akkurat samme holdning til blogging (og Insta) som deg. Ønsker heller ikkje å vise fram bilder fra min familie, bloggen er eit kreativt rom for foto og interiør - mine to hobbyar. Ikkje ein arena for mine barn eller andre deler av mitt liv. Eg velgjer å vera svært bevisst på dette, noko som viser seg å vera heilt rett nå når gutane veks til. Dei har eit svært besisst forhold til kva eg legg ut av bilder av dei, og eg spør alltid om lov dersom eg publiserer bilder av dei.

    I løp av bloggepausen min fekk eg plassert mykje av alle desse tankane som du muligens tenker på nå om dagen. Eg kom fram til at eg savna det å kunne dele mine interesser og det å ha eit formål med fotograferinga mi. Bloggen er ikkje stor i besøkstal, men eg har lite og ingen problemer med det. Dei som vil besøke meg gjer det fordi dei liker stilen. Ser sjølvsagt på søkeord og geografisk plassering av besøkande at det er ein del lokale som er nyskjerrig - men lever godt med det...nå vel og merke, sleit litt med det tidligare.

    Fortsett med det du gjer, og på samme måte! Eg er glad for at du er her og for at du inspirerer ♥

    Klem

    SvarSlett
  2. Du har overhodet ikke en upersonlig og kjedelig blogg! :) Du er en kreativ dame som deler interessen din for interiør!! Jeg digger bloggen din og er innom for å se flotte bilder og bli inspirert! :) Jeg er heller ikke så personlig på bloggen. Har mange ganger tenkt det samme, men kommet frem til at bloggen skal være mitt fristed der jeg kan dele mine interesser. :)
    Fortsett med akkurat det samme! :)
    Ønsker deg en strålende fredag og ikke minst god helg!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Du har på ingen måte ein overfladisk blogg du,du skinner i gjennom med deg og din kreativitet.
    Eg er og litt forsiktig med kva eg deler,har ikkje lyst å formidle heile min livshistorie og sei for masse om barna heller,ein friplass må me ha,kan dele litt men ikkje alt for trur ikkje alltid å være for åpen er bra det heller:)

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Nei det må du ikkje tenke på
    bloggen din her helt super
    ønsker deg en fortryllend fin helg
    klem Eli:)

    SvarSlett
  5. For meg holder det i massevis:)
    Jeg elsker og se lekkert interiør, kreativitet og fine bilder, derfor jeg leser blogger:)

    Jeg er som deg, lite personlig, mest overfladisk - men det er bare på bloggen altså, hihi:))

    SvarSlett
  6. Bloggen din er helt fantastisk!!!:)
    Elsker kreativiteten din!
    Tror det er veldig fornuftig å ikke legge ut om så veldig personlige ting:)
    Vi må huske på at det er mange forskjellige mennesker som leser bloggene våre.
    Ønsker deg ei fin helg!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  7. Liker bloggen din veldig godt jeg! Hver og en må nu sjøl bestemme kor mye man legg ut om sæ sjøl, gjør det du føle for du janne! :)

    SvarSlett
  8. Jeg tenker akkurat det samme som deg. Bloggen er mitt fristed og jeg ønsker å skjerme mine nærmeste, så godt det lar seg gjøre :-) Jeg liker bloggen din veldig godt og synes interiørbilder viser mye personlighet også jeg :-)
    God helg!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  9. jeg liker bloggen din kjempe som den er, og har ikke tenkt over at jeg ikke har sett så mange bilder av barna dine. Selv lurer jeg til tider på om jeg kanskje viser mine barn litt vel mye, har bilder av dem titt og ofte både på instagram og bloggen, dette er mye grunnet at vi har familie spredd over hele landet, og i utlandet. men kanskje jeg burde ha skjermet dem litt mer? vanskelig det der.

    SvarSlett
  10. Nei og nei, og nei! Den er ikke upersonlig, dette er jo en blogg om interiør og kreativitet, en herlig blogg rett og slett :-) Men jeg forstår din undring, og også ditt valg. Selv ønsker jeg heller ikke å "utlevere" for mye, og har vel kun bydd på ett bilde av mine barn. Det er som hos deg, et meget bevisst valg. Håper du vil fortsette å kose deg med blogging, jeg koser meg i hvert fall med din blogg :-)

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)