torsdag 27. februar 2014

Diy- Diana lampe



 Har grublet og testet utallige lamper til å ha over stuebordet, uten å finne den rette.
Etter at Diana med My Dream bloggen lagde sin Tine K- kopi fikk jeg lyst til å lage samme.
Kjempe lett og ikke minst billig! Da gjør det jo heller ikke noe om man går lei den etter 14 dager ;)
Oppskrift finner du hos Diana Her
















 Det eneste jeg har gjort forskjellig fra Diana er å sy mye bredere løpeganger, 10 cm i begge ender.
Slik at det blir en bredere kant som dekker mere av innsiden på skjermen.
Det for å ungå at den hvite på innsiden av skjermen blender for mye..





 Snart fredag og helg folkens!!
Yey ;)

Ha en fin en!

Klem
 

12 kommentarer:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    SvarSlett
  2. Så fin lampe! Hva slags stoff har du brukt? Og hvor har du kjøpt lampe som er inni? Klem fra Anna

    SvarSlett
  3. Kjempefint!!!:) elsker det grønne innslaget! Jeg har også fått inspirasjon til denne kopi av Tine- k fra Diana. Laget meg en til tak og to bordlampe skjermer sist sommer....kjempe smart og gøy med noe DIY. ;) du har fått det sååååå lekkert. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Så flott lampa ble! Du er flink! :)

    God helg! :)

    SvarSlett
  5. Flinkis!!
    Den ble knallfin:)
    Digger de grønne detaljene ♥

    SvarSlett
  6. La også godt merke til dette flotte tipset fra Diana, kjempelurt! Så enkelt og dekorativt. Me har gips i taket og har ingen andre lyskilder der bortsett fra spotlights. Men har selfølgelig mange planar i hovudet og ser for meg to hengelampar over kjøkkenbordet når (viss) me slår ned den berømte veggen mellom kjøkken og stova ein vakker dag....då må me lage forsterkning i taket på eit eller anna vis - men det lar seg nok gjera.
    Her er gutta reist til Sauda i skitrekket mens eg er heime med diverse kontorarbeid. Fekk meg ein smell i kneet dessverre i skibakken i Rauland og må ta det med ro nokre veker kjenner eg. Ikkje lett for meg som stadig er på farten...Men godt å få unna litt forskjellig heime også.
    Eldstemann er konfirmant i april og forskjellig som må ordnes i den forbindelse, invitasjon, bordkort osv. Ganske kos det også ;) Fin lørdag, klem

    SvarSlett
  7. Råstilig!! :) Så flink du er!!
    Må si jeg digger de grønne detaljene dine! ;)
    fin lørdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  8. Lampa di er bare helt herlig! :) Flott med de grønne detaljene i stua di, me like! :)

    SvarSlett
  9. Så flott lampe,Tine K lampa er sååå dyr så supert å lage noko som ligner:))
    Fine fastelavendsøndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Superfin lampe! Lurer også på hva slags stoff det er, nydelig farge på! :-)

    SvarSlett
  11. Ble også inspirert av Diana, men i motsetning til deg så kommer jeg ikke helt i gang - til helga kanskje;)
    Utrolig fin ble den! Og også her nyter jeg de fine grønne innslagene, lekkert!

    klem

    SvarSlett
  12. tenkte å prøve meg på denne men komme ikke inn på oppskrift som det er linket til.. finnes det en annen plass? mvh.

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)