lørdag 13. juli 2013

Sengeteppe fra Dekoria



Jeg har ikke latt meg sponse med ting tidligere men så
fikk jeg en henvendelse fra en Dansk Nettbutikk
Dekoria.

De syr alt fra liftgardiner, sengtepper, gardiner, puter, ikea trekk, you name it, alt i tekstil!
 De har en utrolig stort utvalg i stoffer og kvaliteter!
Alt på individuelle mål!

Jeg fikk velge meg noe der og valget falt på dette sengteppet!
Veldig rask levering og god kundeservice.
Anbefales hvis du er ute etter noe ikke alle andre har :)

Klikk inn her for å ta en kikk :)
















Fantastisk flott kvalitet på sengeteppet, tykt og veldig mykt!
Mitt er i 60% akryl og 40% polyester!
I mørke grått stoff!
Nå er det kjempe gøy å re opp senga! Det har nemlig ikke vært så viktig tidligere ;)

Ta en tur innom Dekoria sine side og kikk rundt!


Nå nærmer det seg Danmarks tur med storskritt!
Gleder oss!!

 Blir nok litt stille her på bloggen fremover, men kanskje jeg viser dere huset vi skal bo i,
der er det nemlig veldig fint og typisk dansk med masse lekkert interiør  :)


God sommer!

Klemmer

12 kommentarer:

  1. Oi,så fint sengeteppe!
    Nesten så eg trege på at eg takket nei til tilbudet:/
    Kjempe tøft soverom:))
    Ha ei super helg!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Flott sengeteppe:)
    Takket ja til et vi og, til snuppas rom, ble så fint så:))

    Ha en fin fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Å DE VAR LEKKERT
    NYT FERIEN
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Så fint seneteppe!! Kose dere masse i ferien:)
    Annelise

    SvarSlett
  5. Så kjempefint sengeteppe❤nyt ferien!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så fint, og passa jo godt inn på ditt rom:)

    SvarSlett
  7. Sånn ett nydelig soverom. Kjempefine farger både på tekstiler og på veggen. Kjempefint. Klem Ann Elin:))

    SvarSlett
  8. Stilig soverom du har!! Sengeteppet passet helt perfekt hos deg:)
    Kos deg masse i Danmark!!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  9. Så lekkert sengeteppe, og ikke minst flott soverom:)
    Ha en flott ferietur til Danmark og kos dere masse:)

    Fine sommerdager til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  10. Kjempefint sengeteppe og herlige bilder!
    Skjønner godt at du ikke kunne motstå :)

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  11. Endelig noen sniktitt på soverommet! :) Veldig fint og teppet så mykt og godt ut!

    SvarSlett
  12. Så lekkert!! Jeg også fikk tilbudet, angrer på jeg ikke takket ja nå. ;) fargen på nattbordet var foresten nydelig!!
    Ha en fin helg!
    Klen

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)