onsdag 18. juli 2012

Tistler..


... er ved nærmere syn riktig vakre.
Husker fra barndommen at vi lekte de var barberkoster og 
at vi var redde for å ta på dem siden de hadde så skumle skarpe torner.
Liker å kunne plukke av naturen og fylle vaser med all slags fine vekster.
Noen gleder må man jo få ut av den ellers triste "sommeren" her til lands.






 Nesten skulpturelle der de står :)



 



Selvlagd bokstav, lysestaker fra Rosendal, Day og kremmerhuset, Omaggio vase fra Kahler.



Velkommen alle nye følgere
Jeg er glad for hver og en av dere
og alle fine kommentarer dere legger igjen!
 

Ha en feiende flott kveld 


Klemmer





4 kommentarer:

  1. SÅ ARTIG BARNDOMS MINNE:))
    DE BIE VAKKERT I VASEN MED DEI FINE TINGENE DINE :)
    ØNSKER DEG EN FIN KVELD
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Åååh, du er SÅ flink til å style! Så stilig alt er!
    Den E`en var kul, og fin effekt med den blanke og den svarte lysestaken foran:)
    Elsker skapet ditt også!
    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig!!!
    Den vasen tar så hovedrollen... Har så lyst på en slik en... ;)
    Ha en super kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Å, herlig styling. Liker bildene godt!! Og klokka var rett og slett stilig. Cakepops, eller hva de nå heter/skrives, tipsene tar jeg til meg. Skal prøve meg for 1 gang om noen uker. Og tid til prøvebaking blir det ikke.

    SvarSlett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)