onsdag 2. mai 2012

Gult sniker seg inn..

... her også. DET hadde jeg aldri trodd!
Det er jo velkjent at man aldri skal si aldri.. så her gikk det jammen troll i ord gitt :)
Men det er foreløpig veldig forsiktig sniking i form av ett House Doktor skilt, egentlig tiltenkt gutterommet,
minis lille gullhånd  (den er allerede en gjenganger her) og den gamle gullrammen.







Liker kombinasjonen av metall, tre og sarte elementer som blomster og fjær
Kontraster skaper spenning!




Årets første Hortensia, monn tro om den overlever mine anti grønnefingre... 
*lover at jeg skal prøve å ikke drukne deg lille blomst*


Fin fin kveld til deg!





8 kommentarer:

  1. Det gjør det her også :) Jeg har vært på Ikea idag, å det ble med en gul og en grønn stol hjem :P Jeg har også sagt at jeg aldri skal ha hverken rosa og gult før :P Må slutte med det, blir alltid bitt av en eller annen basill:P

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror du har veldig rett angående den basillen, sikkert veldig smittsom også ;)
      Gleder meg til å se de nye stolene dine :)

      Slett
  2. Fint, liker farger hos andre- men jeg er ikke så flink på det hjemme hos meg selv. Har likt skilt i et grønt 3tll, som henger på minstemann sitt rom :) God onsdagskveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg føler meg rett og slett litt vågal, hehe. Har jevnt over lite farger her, men prøver meg litt forsiktig frem ;)
      Kjøpte det skiltet og et ett tall på folk og røvere :)
      Fin kveld til deg!

      Slett
  3. the little handprint is my favorite!

    smiles to you.

    michele

    SvarSlett
  4. Veldig stilig alt dette, du er kjempeflink til å sette sammen ting:)
    Ha en fin kveld!
    Klem Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir skikkelig glad av sånne kommentarer, Tusen takk!
      setter stor pris på det :)
      Ha en fin kveld :)
      Klem

      Slett

Noen ord fra deg gleder mitt hjerte :)